Nieuw lid

Discussie in 'Overig' gestart door Woudschim, 25 sep 2007.

  1. Woudschim

    Woudschim

    Lid geworden:
    25 sep 2007
    Berichten:
    2
    Hoi,

    Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Patrick, geboren in oktober 1986,

    Ik speel gitaar sinds ik een jaar of 10/11 was, en ik heb iets meer dan anderhalf jaar geleden een electrische viool gekocht. Dit onding is inmiddels de deur uit, en ik heb een echte degelijke viool gekocht. Bij elkaar speel ik nu ongeveer een jaar viool, zonder les, ik kan ook geen noten lezen, maar het spelen gaat me goed af. De noten zijn zuiver (komt van pas, een goed gehoor na zoveel gitaarspelen) en het strijken gaat ook prima. Ik speel vooral traditionele Hongaarse en Scandinavische muziek, alsook experimentele folk.

    Naast viool en gitaar speel ik overigens ook nog draailier, nyckelharpa, fluit, darkbuka, dulcimer en verder kan ik op alles wat snaren heeft mijn weg uiteindelijk wel vinden.

    Ik speel gitaar in de folkmetalformatie Conorach (en af en toe wat stukjes viool)
    En de rest van mijn instrumenten in een experimentele folkband Fossegrim (gebaseerd op traditionele volksmuziek, maar gecombineerd met flink ge-experimenteer met interessante ritmes, maatsoorten, tempowisselingen, dissonante toonladders etc) en een solo project Woudschim, (opnames voor de tweede cd zijn in voortgang :) )

    Ik heb me hier aangemeld om uit te sluiten dat ik belangrijke kennis ga missen omdat ik zelf geen lessen volg, daar is een forum met andere muzikanten natuurlijk erg handig voor :)

    Groeten!
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.365
    Homepage:
    Dag Patrick, welkom op dit forum.