Orkest van Utrecht zoekt musici (20 tot 200!) voor Lustrumproject 2013

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door marjoleinvanruiten, 6 mei 2013.

  1. marjoleinvanruiten

    marjoleinvanruiten

    Lid geworden:
    6 mei 2013
    Berichten:
    3
    In 2013 viert het Orkest van Utrecht het vierde lustrum met een bijzonder project:
    "Een orkest voor iedereen". Gevorderde musici (vooral strijkers) kunnen vanaf heden meerepeteren, deelnemen aan drie speciale Orkest-workshops en evt. meegaan met de lustrumreis naar Budapest.

    Het Orkest van Utrecht is een amateurorkest en bestaat grotendeels uit deelnemers die voorheen in Utrechtse Studentenorkesten speelden.

    ==> VANAF HEDEN: SPEEL HET HELE PROJECT MEE (20 musici)
    Maak kennis met spelen in een orkest. Dit is bedoeld voor musici (vooral strijkers en hoornisten) tussen de 18-80 jaar. Doe mee aan de repetities en 3 muzikale workshops.
    Er is een (factultatieve) orkestreis naar Boedapest en het Lustrumconcert is op zaterdag 2 november 2013.

    ==> OP 2 NOVEMBER: DOE MEE AAN HET GROOTSE FEESTCONCERT
    Ben je gevorderd of beginnend muzikant (12-80 jaar)? Geef je dan op voor het lustrumconcert op 2 november 2013. Het orkest wordt dan uitgebreid met 200 extra musici. Overdag wordt de speciale nieuwe compositie van Caroline Ansink ingestudeerd en 's avonds wordt deze uitgevoerd.

    Aanmelden voor het hele lustrumproject (optie 1, vanaf heden) of deelname aan het lustrumconcert (optie 2, op 2 november) gaat via www.orkestvanutrecht.nl

    Er is een aanmeldformulier op de site.
    Je kunt ook mailen naar meespelen@orkestvanutrecht.nl of bellen met 06-200 62 844 :) :)
     
  2. Lein

    Lein

    Lid geworden:
    17 mrt 2013
    Berichten:
    34
    Dit vind ik leuk. Ik heb me in ieder geval voor 2 november opgegeven. Ben benieuwd of ik er nog meer leden van het forum tegenkom...
    groet,
    Lein
     
  3. marjoleinvanruiten

    marjoleinvanruiten

    Lid geworden:
    6 mei 2013
    Berichten:
    3
    Heel leuk Lein!
     
  4. marjoleinvanruiten

    marjoleinvanruiten

    Lid geworden:
    6 mei 2013
    Berichten:
    3
    Dit voorjaar 2013 zijn er in het kader van het Lustrumproject van het Orkest van Utrecht ook DRIE WORKSHOPS. Een mooie gelegenheid om kennis te maken en mee te gaan spelen.
    Zondagmiddag 26 mei: Klank, Houding en Beweging, door Rolf Buijs.
    Zaterdag 15 juni: Puls, de ruggengraat van muziek, door Michiel van Vliet.
    Zondag 22 september: Samenspel, door Johannes Leertouwer.
    De flyer kunnen we toesturen - mail graag naar PR@marjoleinvanruiten.com.
    En zie voor aanmeldingsformulier voor het Lustrumproject "Een Orkest voor iedereen" en meer info: www.orkestvanutrecht.nl.
     

Deel Deze Pagina