Het is raar met die biedingen: er worden steeds biedingen teruggetrokken: eerder stond hij al ruim boven de 60o. Spookbiedingen of biedingen van een handlanger komen natuurlijk op een Cowboysite als marktplaats ook veel voor.
De uitnodiging was toch echt aan jou gericht IdB! Bovendien: ik kan vrij goed tegen mijn verlies, maar Frits niet, dus dat wordt een drama
Ha, 't is eigenlijk net een violenbeurs. Koersen die stijgen en dalen naar gelang de reputatie van de bouwer, de staat van de viool en meer gegevens. Voor beursnotaties (als AEX, Nasdaq etc) zie de veilinghuizen én marktplaats.
Niemand die doorheeft dat dit gewoon fake is? Zie wekelijks leuke viool op marktplaats van mensen die 1 dag actief zijn en zogenaamd alleen aan opsturen doen, dan weet je al genoeg.
Beste Chris, als je goed leest zie je toch dat iedereen hier al dacht dat dit verhaal vermoedelijk uit de koker van een oplichter komt.
En helaas voor Marktplaats niet verdacht genoeg, denk ik, want ik verwacht niet dat ze de advertentie zullen verwijderen als we dit zouden melden. Dus er gaat gewoon iemand in trappen een keer....
Dat bracht mij op een idee: ik heb op de knop "verdacht" geklikt. En zie, hij is verdwenen. Benieuwd waar en wanneer hij weer opduikt!
Goed gedaan, Bert! Ik wist het bestaan van die knop niet eens. En inderdaad, gisteren wilde ik de stand bekijken en weg was de viool. En het was zo’n mooie viool! (vrij naar Das Veilchen van Mozart)