Oude Duitse 4/4 viool

Discussie in 'Aangeboden' gestart door janine1407, 18 mei 2016.

1. janine1407

janine1407

Lid geworden:
    18 mei 2016
    Heb de viool twintig jaar geleden van mijn oma gekregen en ligt al jaren in zijn koffer te verstoffen. Helaas heb ik niet de muzikale genen van mijn oma en ook mijn dochters niet. Het is tijd om een nieuwe eigenaar te zoeken...Ik heb de viool bij een aantal kenners laten zien en het is dus geen flutviool. Ik had graag foto's geplaatst maar dat lukte niet.

2. Marcelita

Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

Lid geworden:
    6 jan 2014
    Homepage:
    Hoi Janine, welkom op dit forum, al ben je er alleen om je viool te proberen te verkopen.
    Het lastige met viool verkopen is, dat mensen op z'n minst foto's willen zien. Foto's die een duidelijk beeld geven van de staat van de viool. Had je wel al foto's gemaakt, maar krijg je die niet op het forum, ook niet via de functie 'upload besand'? Misschien wil één van de kenners die je benaderd hebt, je wel helpen een duidelijke beschrijving te geven van de viool en mogelijk ook helpen de viool zodanig op de foto te zetten, dat er kans is dat iemand geïnteresseerd kan raken. Ook een indicatie van wat je ervoor wil krijgen/vraagprijs kan handig zijn.

Veel succes!

3. Oosterhof Vioolbouw

Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Het plaatsen van foto's op dit forum is niet echt complex.
    Voor het verkopen van een instrument zijn foto's toch eigenlijk wel een vereiste. En dan liefst ook nog van redelijke kwaliteit waarbij de meeste mobieltjes het laten afweten.

Deel Deze Pagina