Pirastro E Olive

Discussie in 'Viool' gestart door aleks, 7 sep 2004.

1. aleks

aleks

Lid geworden:
    24 aug 2004
    Ik zoek een Pirastro E olive , die met goud beslagen is , ik denk dat ik deze op dit site heb gezien http://www.bbviolins.nl/
    ik woon momenteel in belgië en is het mogelijk dat deze word verstuurd naar hier ? en wat zijn dan de verzendkosten ? (v)
    alvast bedankt,
    aleks

[edit](Dit bericht is door aleks bijgewerkt op 07/09/2004 om 18:43 uur)[/edit]

2. Oosterhof Vioolbouw

Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Nou Bert, commercie in het verschiet. Heb je al een reply in elkaar gesleuteld? Pirastro Olive is nou niet een van de goedkoopste.

Zijn hier geen alternatieven voor?

3. BertBoonVioolbouw

BertBoonVioolbouw |♫♫|♫♫|♫♫|

Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Homepage:
    Dit bericht heb ik ruim een jaar geleden al persoonlijk via mail beantwoord, het heeft helaas niet tot enig commerciëel resultaat geleid. Of zo'n snaar te duur is zal op de markt blijken; nochtans moet ik ze steeds blijven bijbestellen bij de importeur. Ik vraag me overigens ook af wat de zin is van het nu nog reageren op berichten die al meer dan een jaar oud zijn en waarop ook al meer dan een jaar helemaal geen reacties meer zijn geweest, maar wellicht zit er een plan achter dat ik niet kan doorgronden.

4. Oosterhof Vioolbouw

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Precies! Een plan wat bestaat uit het actief houden van dit forum. Wanneer er een week geen enkele activiteit zou bestaan op dit forum, bloedt de boel zo dood. En dat is nu net wat we met elkaar moeten zien te voorkomen. Daarin probeer ik JP -die nu weer een beetje de zaak op orde probeert te krijgen- te steunen. Het is niet altijd zo simpel iets te verzinnen, maar iedere keer wanneer er weer een nieuwe post is, kan de nieusgierigheid door een gast of lid worden gewekt en dat kan weer aanleiding zijn tot een nieuwe reactie. Zeker wanneer er na een jaar – of nòg langer- opeens een reactie komt, kan dat prikkelen tot even kijken wat er nu weer staat. En om dat laatste gaat het me. En je bewijst het zèlf: je reageert toch? En als je het niet zinvol vindt, reageer dan toch maar door te zèggen dat je het niet zinvol vindt. Dat houdt de discussie gaande. Is eigenlijk heel simpel.

Dus al met al is dat de reden waarom er zo veel posts zijn van mijn kant. Ik probeer een ieder uit de tent te lokken, daar komt het op neer. Totdat ik merk dat ook deze methode niet werkt en dan haak ik af, heb ik m'n best gedaan.

5. BertBoonVioolbouw

BertBoonVioolbouw |♫♫|♫♫|♫♫|

Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Homepage:
    Dat was een van de gedachten die bij mij over jouw mogelijke bedoelingen bij mij opkwamen. Ik weet echter niet zeker of het zo ook werkt, omdat het steeds reacties zijn van dezelfde Frits en af en toe van mijzelf; laten we het hopen. Wellicht is het een idee om per persoon met meerdere inlognamen te werken als dat technisch kan vanaf een computer, dan lijkt het net of er veel meer mensen aan het forum deelnemen (maar misschien deed je dat al en hadden wij dat nog niet ontdekt!)

6. Oosterhof Vioolbouw

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Ha, ha, ik zeg niks.

Wel herinner ik me dat ik ergens in een post zeg, op te moeten passen niet met mezelf in een dialoog te geraken. Zou dàt er dan toch iets mee te maken hebben? (o) (g)

Deel Deze Pagina