Privéles

Discussie in 'Cello' gestart door Guofan, 17 aug 2017.

  1. Guofan

    Guofan

    Lid geworden:
    18 apr 2012
    Berichten:
    39
    Hoi
    Ik ben een tijdje out geweest wegens bevalling en zorgen voor mijn schat...
    Maar sedert enkele weken heb ik met manlief kunnen regelen dat ik 2-3 maal per week een uurtje kan oefenen.
    Natuurlijk dien ik alles eens te herbekijken, want 6 maanden niks gespeeld...

    Ik heb dus bijna 4 jaar naar de muziekschool geweest, maar dit zie ik niet meer zitten. Daar ben je verplicht om AMC, instrument en ensemble te volgen en dit samen met een baby is me te druk. Ook start ik terug met werken...
    Ik heb dus aan mijn vroegere lerares gevraagd of zij privé les geeft en zij geeft die, maar vraagt 25€ voor een halfuurtje...
    Nu heb ik een andere lerares gevonden die 30€ vraagt voor een uur. Is wel een totaal onbekende voor mij, maar soit.
    Wie zouden jullie kiezen? Ik wel natuurlijk wel vooruitgaan, maar wens maar om de 14dagen les te volgen.
    Die van 25€ ken ik, kent mij ook, maar die andere geeft een uur...
    Afstand is hetzelfde...ik woon net tussenin.
    Wie zouden jullie kiezen?
     
  2. Deanone

    Deanone Anouschka

    Lid geworden:
    29 sep 2009
    Berichten:
    1.253
    Ik zou om de 14 dagen een uur les nemen bij degene die 30,- vraagt. Als het niet bevalt kun je altijd stoppen en terug naar je oude docent gaan. Een nieuwe docent geeft ook weer nieuwe inzichten.
     
  3. marloes s

    marloes s |♫♫|♫

    Lid geworden:
    16 mei 2014
    Berichten:
    2.093
    Persoonlijk zou ik voor een uur gaan, maar dat is omdat ik 30 min les per keer echt te weinig vind .
    Heb je net je cello gestemd en je stukken door gespeeld en dan kan je weer gaan.
     
  4. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    898
    tja Guofan, ligt aan je financiële situatie en hoeveel tijd je hebt, als je vertrouwde lerares bv een gunstiger uurtarief wil berekenen spaar je tijd uit... proefles is niet gek. Waar woon je en wie is de docente van €30,- misschien kent iemand haar en is ze aanbevelingswaardig.. :) Een proefles is nooit weg.
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Guofan, gefeliciteerd met de geboorte van je kindje!
    Nu de draad weer proberen op te pakken. Ik zou met de nieuwe docente een aantal lessen proberen om er achter te komen of jullie elkaar een beetje liggen. Daarna kun je vergelijken en een afweging maken gebaseerd op de kosten en de baten. Een half uuf les lijkt ook mij te kort.
     

Deel Deze Pagina