Snuffelcursus viool Amsterdam Centrum start 15 mei a.s.!

Discussie in 'Aangeboden' gestart door vioollesutrecht, 8 mei 2013.

  1. vioollesutrecht

    vioollesutrecht

    Lid geworden:
    23 jun 2009
    Berichten:
    62
    Benieuwd of vioolspelen bij je past? Volg dan de Snuffelcursus!

    In 8 lessen leer je de basisbeginselen van het vioolspelen en notenlezen. Ook doe je allerlei creatieve dingen, zo maak je bijvoorbeeld een tekening van een viool en maak je een zelf muzieknootjes van papier waar je een eigen liedje mee componeert.

    Een eigen viool heb je niet nodig, deze ligt voor je klaar zodat je er tijdens op kan spelen.

    Mee doen? Meld je aan via info@vioollesamsterdam.com

    Locatie: Nieuwe Kerkstraat 126, Amsterdam
    Tijd: 13.30 - 14.30 uur óf 15.00 tot 16.00 uur

    Kosten: € 120,- (incl. lesmateriaal en viool)




    www.vioollesamsterdam.com
     
  2. Maurien Bart

    Maurien Bart Maurien Bart

    Lid geworden:
    2 jan 2013
    Berichten:
    280
    Homepage:
    Misschien een idee de snuffelcursus in verschillende leeftijdscategorieën te doen.
    en dan bijvoorbeeld een hele zaterdag voor de wat oudere mensen.
     
  3. vioollesutrecht

    vioollesutrecht

    Lid geworden:
    23 jun 2009
    Berichten:
    62
    Beste Maureen,

    Inderdaad zijn er verschillende leeftijdscategorieën waarin de snuffelcursus wordt gegeven. Er is een cursus voor kinderen vanaf 6 jaar en een cursus voor volwassenen.

    Het idee om een hele zaterdag aan te bieden voor wat oudere mensen spreekt me wel aan. Dat zou een leuk initiatief zijn om in de toekomst eens te organiseren. Wel is het zo dat een hele dag vioolles best intensief is en dat bij het aanleren van vioolspelen herhaling van lesstof noodzakelijk is om het aangeleerde op te kunnen nemen. Wanneer alles in een dag wordt aangeleerd kan ik me voorstellen dat het voor sommige mensen lastig is om mee te komen.

    We gaan er zeker over nadenken dit eens te organiseren!

    Muzikale groeten,

    Vioolstudio 020!
     

Deel Deze Pagina