Spelen in een uniek en vernieuwend orkest - Dynamic Orchestra!

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Dynamic-Orchestra, 11 mrt 2013.

  1. Dynamic-Orchestra

    Dynamic-Orchestra

    Lid geworden:
    11 mrt 2013
    Berichten:
    3
    Uitstekende zang, vette blazersgroep, strak en swingend combo en een energieke strijkersgroep. Dat is Dynamic Orchestra!

    Dynamic Orchestra biedt een gevarieerde repertoire van pop tot rock en van funk, jazz tot klassiek met een pakkende en professionele performance. Hierbij zet Dynamic Orchestra een complete show neer voorzien van alle elementen zoals spetterende licht- en geluidseffecten, dansshows, geweldige artiesten en muzikanten. Naast dat Dynamic Orchestra in staat is om zelf een fantastische show neer te zetten kan Dynamic Orchestra ook worden ingezet als (begeleidings-)orkest.

    Bekijk snel onze promotievideo’s voor een impressie:
    Promotievideo 1:
    Promotievideo 2:
    Promotievideo 3:


    Spelen bij Dynamic Orchestra?
    Dynamic Orchestra is op zoek naar muzikanten die op redelijk hoog (amateur)niveau spelen en bij willen dragen aan onze fantastische shows! Wij zijn op zoek naar: 3 violisten, 1 altviolist, 1 cellist en een baritonsaxofonist. Showrepetities vinden gemiddeld 1 keer per maand plaats op de zondagochtend in Helmond.

    Shows van Dynamic Orchestra in 2013
    In 2013 heeft Dynamic Orchestra al fantastische shows op het programma staan zoals: de Bevrijdingsfeesten, Kasteeltuinconcerten (met gemiddeld 10.000 bezoekers), Sparkling Nights (het Kerstevent van het jaar). Dynamic Orchestra streeft ernaar om 4 à 5 grote shows per jaar neer te zetten.

    Wil jij musiceren binnen een vernieuwend en modern concept als Dynamic Orchestra, stuur dan je naam, contactgegevens en een toelichting over jezelf naar info@dynamic-orchestra.nl of neem contact op met Willem Verlijsdonk (Voorzitter) via telefoonnummer: 06-23735501.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2013
  2. pleunie

    pleunie

    Lid geworden:
    29 sep 2004
    Berichten:
    152
    Hallo Willem,

    ziet er leuk uit. Je hebt deze oproep alleen al een keer eerder geplaatst, daarop hebben we even contact gehad en zou je me bellen. Het is echter akelig stil gebleven toen.... Geen idee waar jullie op afgeknapt zijn destijds, dus ook geen idee of het zin heeft om opnieuw te reageren.

    Ik zag trouwens op je filmpjes dat er al een strijkersgroep zit (echt leuk!). Hoeveel strijkers zijn er en met hoeveel willen jullie spelen?
     
  3. pleunie

    pleunie

    Lid geworden:
    29 sep 2004
    Berichten:
    152
    Zelfs hier geen reactie :lol:
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.365
    Homepage:
    @pleunie,

    misschien moet je een PM proberen? Komt het tenminste in de mailbox. :|
     
  5. Dynamic-Orchestra

    Dynamic-Orchestra

    Lid geworden:
    11 mrt 2013
    Berichten:
    3
    Hoi Pleunie,

    Sorry voor mijn late reactie (had jouw bericht van gisteren nog niet gezien).

    Het heeft absoluut zin om te reageren! :lol:
    Mag ik je vragen om (alsnog) een keer te bellen (tel: 06-23735501) als je (nog) interesse hebt? Je mag ook een e-mail met alle gegevens (volledige naam, instrument, telefoonnummer(s)) mailen naar info@dynamic-orchestra.nl. Dan neem ik (alsnog) contact met je op ...... I promise! :D

    Ik hoop snel iets van je te horen!

    Groeten,

    Willem Verlijsdonk
     
  6. Dynamic-Orchestra

    Dynamic-Orchestra

    Lid geworden:
    11 mrt 2013
    Berichten:
    3
    Hoi Pleunie,

    Sorry voor mijn late reactie (had jouw bericht van gisteren nog niet gezien).

    Het heeft absoluut zin om te reageren!
    Mag ik je vragen om (alsnog) een keer te bellen (tel: 06-23735501) als je (nog) interesse hebt? Je mag ook een e-mail met alle gegevens (volledige naam, instrument, telefoonnummer(s)) mailen naar info@dynamic-orchestra.nl. Dan neem ik (alsnog) contact met je op ...... I promise!

    Ik hoop snel iets van je te horen!

    Groeten,

    Willem Verlijsdonk
     

Deel Deze Pagina