Statiegeld op Warchal-snaren!

Discussie in 'Viool' gestart door Oosterhof Vioolbouw, 24 aug 2012.

  1. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.363
    Homepage:
    Warchal is denk ik de eerste snarenfabrikant die je wat terug geeft voor afgedankte snaren. Het gebruikte materiaal voor de omwikkeling zoals hoogwaardig aluminium, wolfraam koper en roestvast staal, kan worden gerecycled en een nieuwe bestemming krijgen. Het lijkt me een goed concept dat zeker navolging gaat krijgen. Dat alles zal zeker ook te maken hebben met de zilverprijs. (Goud ook natuurlijk, maar daar zijn weinig snaren mee omwikkeld). Om een idee te krijgen wat oude snaren dan nog waard zijn:

    complete set voor viool: €2,20
    complete set altviool: €2,50
    complete set cello: €7,40

    Voor iedere snaar apart zie hier

    Het is niet heel erg duidelijk, maar wanneer je goed leest, moet het gaan om Warchal snaren, dus andere merken komen niet in aanmerking. Is natuurlijk wel een goede formule om Warchal snaren te promoten! ;)

    Hoe gaat het in z’n werk?
    Gezien de verzendkosten loont het pas wanneer u een behoorlijke hoeveelheid inzendt. Bij de eerst volgende online bestelling, wordt dan het statiegeld in mindering gebracht op de prijs.

    Bron: http://www.warchal.com/warchal_goes_green.html
     
  2. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    oh leuk! wist hiervan niet...heb vandaag net warchal brilliant aangeschaft op Arc Verona.

    Ik had ooit karneol gebruikt en toen ze verlopen zijn heb ik ze gewoon weggegooid....

    het is wel een goede formula om te promoteren, maar menneer Bohdan Warchal is ook heel actief met advies geven aan zijn klanten en ze zijn er ook heel blij mee
     

Deel Deze Pagina