Strijkers gezocht (Gent) - Thesisexperiment

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Delphine-Thesis, 4 feb 2014.

  1. Delphine-Thesis

    Delphine-Thesis

    Lid geworden:
    4 feb 2014
    Berichten:
    3
    Hoi,

    ik ben Delphine studente master musicologie aan de Universiteit Gent. In het kader van mijn thesis die gaat over de ervaring van strijkers in verschillende ruimtes in Gent, ben ik op zoek naar strijkers.

    Het experiment gaat door op woensdag 26 februari en woensdag 12 maart, telkens van 10-16u.
    De bedoeling is dat je steeds hetzelfde stuk (2 à 3 minuten - klassiek) speelt in die verschillende ruimtes. Daarna wordt een enquête afgenomen om te pijlen naar de ervaring van de zaal enzo.. Er wordt ook gewerkt met een klein publiek die de verschillende solo's bijwoont en ook enquêtes invullen over hun ervaring.

    Woensdag 26 februari: Handelsbeurs, Sint-Pieterskerk, Tinnenpottheater (zowel Beckett als Bonbonnièrezaal)
    Woensdag 12 maart: Filmplateau (filmzaal Ugent), Minard, Sint-Anna, Arca NTGent

    Niveau: ervaren strijkers - hoog niveau. Ik ben op zoek naar mensen die toch al ettelijke jaren spelen (6-9 jaar)
    Geen vergoeding, wel eeuwige dankbaarheid in de plaats.

    Interesse, nog vragen?
    Reageer hierop voor 12 februari, en verdere details worden besproken.

    Merci!
    Delphine
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2014
  2. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Misschien is het goed om erbij te vermelden op welk niveau je strijkers zoekt. Volstaat een gemiddelde amateur? Kan een beginner ook helpen? Of ben je op zoek naar professionals? En in dat laatste geval is het ook goed om een budget te noemen.
     
  3. Delphine-Thesis

    Delphine-Thesis

    Lid geworden:
    4 feb 2014
    Berichten:
    3
    Bedankt voor de tip, 'k heb het gewijzigd!
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.353
    Homepage:
    Als er een redelijke vergoeding tegenover staat heb je veel meer kans dat iemand zich aanmeldt.
    Delphine heeft weliswaar iets aangepast aan de info over het niveau, maar over een vergoeding wordt niet gesproken.
     
  5. Delphine-Thesis

    Delphine-Thesis

    Lid geworden:
    4 feb 2014
    Berichten:
    3
    Ik ben studente en kan helaas geen vergoeding voorzien. Ondertussen heb ik dit ook gemeld in de beschrijving.
     
  6. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.353
    Homepage:
    Ja, eeuwige dank is onbetaalbaar! ;)
    Je kunt er alleen niet van leven!
     

Deel Deze Pagina