Ik heb een leuk adres voor het opbergen van strijkstokken. Ik kwam dit tegen opweg naar huis. Ze hebben me goed geholpen. Ik verbaasde me over de goedkope prijzen. Van den Broek Biljarts. Ze zitten in Amsterdam in de Van Ostadestraat. Ik heb ook een website waar de prijzen opstaan. www.vandenbroekbiljarts.nl zie dan onder het kopje koffers en tassen. Groetjes Aaltje van Berg Aaltje, ik heb dezelfde reactie in het verkeerde forum verwijderd! (25-6-'10)
In de tijd dat stokkenkoffers nog heel duur waren loonde het voor strijkers soms een stokkoffer van de biljartboer te betrekken. Daarvoor is tegenwoordig geen reden meer: strijkstokkoffers zijn vanaf twee of drie tientjes te krijgen en dan ook speciaal voor een strijkstok gemaakt, in plaats van voor een biljartstok. Voor een indruk: http://www.strijkers.net/index.php?main_page=index&cPath=195&zenid=87420b6fbab007d4caf918fd035cc4e1 (goedkope koffers voor lage prijzen )
Vraagje: wat moet je met een strijkstokkoffer als in je vioolkoffer ook 4 strijkstokken passen? Zijn er mensen die er meer dan 4 op nahouden dan?