Strijkstok tas of koffer

Discussie in 'Aangeboden' gestart door aaltje, 17 jun 2010.

1. aaltje

aaltje

Lid geworden:
    17 jun 2010
    Ik heb een leuk adres voor het opbergen van strijkstokken. Ik kwam dit tegen opweg naar huis. Ze hebben me goed geholpen. Ik verbaasde me over de goedkope prijzen.
    Van den Broek Biljarts. Ze zitten in Amsterdam in de Van Ostadestraat. Ik heb ook een website waar de prijzen opstaan. www.vandenbroekbiljarts.nl zie dan onder het kopje koffers en tassen.

Groetjes Aaltje van Berg

Aaltje, ik heb dezelfde reactie in het verkeerde forum verwijderd! (25-6-'10)

2. BertBoonVioolbouw

BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Homepage:
    In de tijd dat stokkenkoffers nog heel duur waren loonde het voor strijkers soms een stokkoffer van de biljartboer te betrekken.
    Daarvoor is tegenwoordig geen reden meer: strijkstokkoffers zijn vanaf twee of drie tientjes te krijgen en dan ook speciaal voor een strijkstok gemaakt, in plaats van voor een biljartstok.
    Voor een indruk:
    http://www.strijkers.net/index.php?main_page=index&cPath=195&zenid=87420b6fbab007d4caf918fd035cc4e1
    (goedkope koffers voor lage prijzen :) )

3. mela93

mela93 Melanie

Lid geworden:
    1 mei 2008
    Vraagje: wat moet je met een strijkstokkoffer als in je vioolkoffer ook 4 strijkstokken passen? Zijn er mensen die er meer dan 4 op nahouden dan?

4. Oosterhof Vioolbouw

Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Heb jij een koffer waar vier strijkstokken in passen? Meestal gaat het om twee.

Deel Deze Pagina