Student Audio Engineering opzoek naar strijkers voor eind project.

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door N.G., 8 dec 2011.

1. N.G.

N.G.

Lid geworden:
    7 dec 2011
    Dag muziekanten,

Momenteel ben ik samen met een mede-student bezig met opnames voor ons eind-project voor de opleiding Audio Engineering aan het SAE Institute te Amsterdam. Hiervoor dienen wij een nummer uit een willekeurige genre op te nemen in een van de professionele studio's die de school tot zijn beschikking heeft. Tevens dienen wij zorg te dragen voor het mixen en de mastering van het project.

Het nummer waar wij voor gaan is eigenlijk een mengelmoes van verschillende genres.
    De instrumenten die het nummer vormen staan hieronder beschreven:

Drums
    Percussie
    Bass-gitaar
    Electrische-gitaar
    Accordeon
    Cello en/of viool
    Koor
    Solo Vocalen

De meeste muziekanten zijn al opgetrommeld alleen zijn we nog steeds opzoek naar een cellist(e) en/of violist(e).

Speel jij cello of viool en lijkt het jou wat om eens een opname te doen in een zeer professionele studio? Neem dan even contact op met sovereignmusic@hotmail.com
    De studio is gevestigd in Amsterdam.

Wij zijn bereid uw reiskosten te vergoeden en uw een bescheiden gage aan te bieden.
    Voor meer informatie kunt u gerust contact opnemen.

Met vriendelijke groet,

N. Gares

2. fiddler77

fiddler77

Lid geworden:
    8 nov 2011
    Hallo, ik ben een beroepsvioliste en het lijkt me best interessant. Gaat het om één dag opnemen of meerdere? Wat is precies de gage die beschikbaar zou zijn in geval mee zou mogen spelen?

gr, Daniela

Deel Deze Pagina