Te koop mooie cello uit atelier van C.A. Gotz jr. Model 430 , bouwjaar 1979. Achterblad uit twee delen , krans, hals en krul uit licht gevlamd esdoorn . Bovenblad uit fiche . Oranje lak . Inclusief stok paesold en hoes . Nieuwe set snaren en nieuwe stapel. Totale waarde 3000 euro. ( taxatierapport en kopie aankoop ) te koop voor 2750 euro
Beste marcelita, Ik speel er te weinig op. Vind ik zonde van zo'n mooi instrument. De set snaren is er door de vioolbouwer opgezet. Merk weet ik niet. Ben je geïnteresseerd in de cello? Mvg Robbert
Een foto van het achterblad zou informatief zijn. (ik ben niet zelf in de cello geïnteresseerd) Kleurcodes van de snaren bij de sleutels zijn niet goed te zien, anders zou ik wellicht kunnen zeggen welke snaren het zijn.
Beste Robbert, Eerlijk gezegd, nee, ik heb een cello waarmee ik nog heel goed vooruit kan wat betreft kwaliteit van de cello. Maar ik was wel benieuwd waarom je ervan af wilde. Ik kan mij eigenlijk nog steeds niet goed voorstellen waarom iemand weinig op een mooie cello zou willen spelen, maar goed, dat is misschien wel mijn makke.