Te koop Cello hoes!

Discussie in 'Aangeboden' gestart door Mouchart, 19 dec 2011.

  1. Mouchart

    Mouchart

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    24
    Te koop, Cello hoes 4/4!
    Maar een enkele keer gebruikt.

    Ruimte voor 2 strijkstokken in aparte beschermende vakken.
    Verder nog een kleiner vak voor bijvoorbeeld je hars, en aan de achterzijde een groot vak voor al je bladmuziek!
    (Deze is een stuk ruimer dan a4).

    Deze valt ook op de rug te dragen!


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.985
    Homepage:
    In het jargon noemen we deze "hoezen", "slappe zakken" Wellicht geschikt om er een cello in op te bergen, maar voor dagelijks vervoer veel te licht. Chinese celli worden er in aangeleverd bij het transport. Ik heb een tijd geleden een tiental van dit soort hoezen als "geschikt voor licht gebruik" in de opruiming gedaan voor 5 euro en het uiteindelijke restant maar in de container gedaan. Er zijn ook goede hoezen maar daar hoort deze niet bij.
     
  3. Mouchart

    Mouchart

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    24
    Mijn excuses. Ik heb hoes erbij gezet, na dit opgezocht te hebben op internet en te zien dat ze vaak zo worden beschreven. Leek me dus wel een naam wat zeker incl. afbeelding begrepen zou worden. Ik heb ook niet erbij staan dat deze goed zou zijn voor meer dan licht gebruik, maar bedankt als je mensen wilt waarschuwen. (Ik mag echter hopen dat men dit zelf ook wel weet).
    De reden dat ik hem weg doe is inderdaad omdat ik naar een koffer aan het kijken ben, voor wat intensiever gebruik.
    Dit betekent niet dat ik niet in mijn recht sta deze voor op zijn minst een aantal euro weg te doen of iemand er simpelweg blij mee te maken.
     
  4. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.985
    Homepage:
    Alle recht! Maar hij werd op MP voor 50 euro aangeboden!
     
  5. Mouchart

    Mouchart

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    24
    Klopt, zag ik na mijn reactie. Dit was een simpele typfout! Heel stom van me.
     

Deel Deze Pagina