The Strad

Discussie in 'Overig' gestart door kaapsviooltje, 31 mei 2010.

  1. kaapsviooltje

    kaapsviooltje

    Lid geworden:
    7 jan 2008
    Berichten:
    89
    hallo,
    Wie heeft er thuis nog (oude) exemplaren van het engelse maandblad "The Strad" liggen, doet er niets meer mee en wil ze graag aan iemand (mij) kwijt??
    Ik hoor het graag. Alvast bedankt
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.350
    Homepage:
    @kaapsviooltje,

    Ik heb me er nét een paar maanden geleden op geabonneerd en na ze gelezen te hebben, wil ik ze niet kwijt.
    Ik vind het wel een slimme zet van je om er op deze manier aan proberen te komen. Ik las ze jarenlang in de Arnhemse bibliotheek en ik vraag me nu af waar die tijdschriften dan blijven. Wie neemt die dingen mee? Misschien kun je ook dezelfde vraag eens stellen bij je plaatselijke bibliotheek, tenminste als ze The Strad in hun portefeuille hebben?

    Frits
     
  3. liuwe

    liuwe liuwe van der meer

    Lid geworden:
    26 aug 2005
    Berichten:
    1.485
    Meestal doen bibliotheken deze bladen per jaargang in een kartonnen doos en deze komt dan, voorzien van een nummer/code, in de collectie, om uitgeleend te worden. Althans, zo doen ze het in Leeuwarden, waar ook oude nummers van Early Music op deze wijze in te zien zijn.
     
  4. kaapsviooltje

    kaapsviooltje

    Lid geworden:
    7 jan 2008
    Berichten:
    89
    Bij ons heeft de bibliotheek hebben ze dit blad echt niet! :/

    Blijft dus de vraag of er ergens ongebruikte Strads liggen die iemand wil doneren :D
    Hoeft niet gratis, een gering bedrag is natuurlijk bespreekbaar :cool:
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.350
    Homepage:
    Ik heb geen idee waar je woont, maar misschien kun je de Arnhemse bibliotheek eens bellen en vragen wat ze met de oude exemplaren doen? Je weet maar nooit!

    Frits
     

Deel Deze Pagina