TK: 3/4 contrabas met lichte schade.

Discussie in 'Aangeboden' gestart door vincentwaal, 29 sep 2011.

  1. vincentwaal

    vincentwaal

    Lid geworden:
    29 sep 2011
    Berichten:
    7
    prijs: Doe een goed bod, niet onder de 1500 euro. Eventuele ruil(+bijbetaling) met een Amerikaanse Fender Precision- of Jazz bass is ook bespreekbaar.

    Omdat we geen vriendjes kunnen worden en er dringend geld nodig is voor een nieuwe basgitaar doe ik mijn contrabas in de verkoop. De bas is hier af te halen, ik zorg voor afdoende verpakkingsmateriaal voor veilig transport.

    De bas is 2 jaar geleden aangekocht bij Staffhorst in Utrecht, voor 2795 euro.
    Productpagina: http://www.staffhorst.nl/index.php?...on=article&group_id=10000023&aid=5831&lang=NL

    Er is onlangs door voor mij onbekende reden een scheur gekomen in de bevestiging van het tailpiece. Hierbij is geen grote schade ontstaan. Er zit ook een lichte buts in het voorblad, die is niet zichtbaar behalve als je er helemaal op gaat zitten. (zie fotos)

    Kom gerust langs om de bas in alle rust te bekijken, let wel: als je aankomende zondag komt haal ik nog eens honderd euro van de prijs af!. Meer gedetailleerde of specifieke fotos maak ik graag voor je.


    prijs: Doe een goed bod, niet onder de 1500 euro. Eventuele ruil(+bijbetaling) met een Amerikaanse Fender Precision- of Jazz bass is ook bespreekbaar.

    fotos:
    Het staartstuk:
    [​IMG]

    [​IMG]
    De (gebroken) metalen bevestiging van het staartstuk, dit is dus de enige schade!
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina