Vakantie nodig....

Discussie in 'Overig' gestart door Andrea, 27 jun 2005.

  1. Andrea

    Andrea

    Lid geworden:
    25 jul 2004
    Berichten:
    57
    Homepage:
    Hebben jullie ook wel eens het gevoel gehad dat je vakantie nodig had, ook met vioolspelen? (v)
    Nog een paar dagen en dan ga ik twee weken zonder viool of altviool op vakantie en eerlijk gezegd denk ik dat het wel eens goed is om twee weken niet te spelen... Ik ben steeds zo moe als ik thuis kom van m'n werk, dat ik soms niet eens zin heb om te spelen (en dat wil wat zeggen want twee weken geleden vond ik het erg als ik een dag geen tijd had om twee uur te oefenen...).
    Maar ik speel altijd wel even dan, al is het maar een half uurtje, hoewel het de laatste paar dagen meer frustrerend is dan leuk. (c) Op m'n laatste vioolles blokkeerde ik gewoon helemaal.
    Echt tijd voor vakantie denk ik, het was afgelopen jaar ook wel druk en enerverend moet ik zeggen....
    En dan na de vakantie weer wat meer structuur... (s)
     
  2. Flix

    Flix

    Lid geworden:
    13 mrt 2004
    Berichten:
    24
    Ik bespeel geen viool, maar ik ben wel hard toe aan vakantie. (o)
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.972
    Homepage:
    anders ik wel!
     
  4. Andrea

    Andrea

    Lid geworden:
    25 jul 2004
    Berichten:
    57
    Homepage:
  5. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.726
    Nou, een klein beetje vacantie, lijkt mij helemaal niet verkeerd.

    Wij gaan ook dit jaar natuurlijk weer naar Frankrijk. De planning was om dit jaar naar Italië te gaan, en dan met name Umbrië of Toscane, maar helaas misschien volgend jaar.
    Ook was er het idee om Tsjechië eens te vereren met een bezoekje, maar daar was het probleem dat de camping waar we naar toe wilden, al in oktober 2004 geheel volgeboekt was en wij nog erg onbekend zijn met Tsjechië.

    Dus wordt het Vive la France, en duiken om en bij Souliac de grote weg af om vervolgens bij Vezac op camping Les Deux Vallees heerlijk te gaan genieten.
    Info over de camping is te vinden op http://www.les-2-vallees.com.

    Overigens, voor de vioolbouwende personen onder ons, prachtig weertje om te lakken niet waar? Genoeg zon om wel 100 violen strak ik de lak te krijgen.

    Groetjes,

    Remi
     
  6. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.350
    Homepage:
    Ik nam mijn viool vroeger als kind wel mee op vakantie. Zaten we in een andermans huis ergens op een heel andere plek in Nederland. De buren zullen vast niet altijd blij geweest zijn, maar als kind was ik me dat niet bewust. In de badkamer spelen of in de keuken want dan klonk het zo mooi. Dus de viool had geen vakantie maar ik juist wel.

    SB (Frits)
     

Deel Deze Pagina