Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschil tussen Cello en Contrabas.
Het filmpje is denk ik bedoeld voor basisschoolleerlingen die voor het eerst een strijkinstrument zien en horen.
Erg simplistisch.
Ik vond het een leuk filmpje. Want ik dacht dat alleen maar tokkelende kneusjes het instrument gebruikten. Maar er schijnt ook echt muziek op te kunnen worden gespeeld, door echte muzikanten.Zeker simplistisch! Bovendien ga je als scholier denken dat een contrabas dus ook zo'n duf klassiek instrument is.
Hier zien we zo'n tokkelende trommelaar. Hij zal wel vaak een ander instrument nodig hebben. Want na een paar maanden is het voorblad natuurlijk kaal.
De andere kant: ik zou als 5-jarig ventje mijn oren spitsen als ik deze (#1) heel lage tonen hoorde van de bas!Zeker simplistisch! Bovendien ga je als scholier denken dat een contrabas dus ook zo'n duf klassiek instrument is.
De andere kant: ik zou als 5-jarig ventje mijn oren spitsen als ik deze (#1) heel lage tonen hoorde van de bas!