vingerzetting minuet 2 suzuki boek 1

Discussie in 'Viool' gestart door sue77, 24 jul 2012.

  1. sue77

    sue77

    Lid geworden:
    13 nov 2010
    Berichten:
    10
    kan iemand mij helpen? ik ben op zoek naar de vingerzetting van minuet 2 uit suzuki boek 1 voor mijn dochter ik wil in de vakantie hieraan beginnen maar ik kan geen noten lezen (of nauwelijks!) en zij begint net met noten lezen, Leert alles praktisch uit het hoofd vanaf haar 5e. (ze is nu 8) Ik ben zelf begonnen maar ondervonden dat t onbegonnen werk is. Wie wilt mij helpen hieraan????
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.363
    Homepage:
    Ik ken het Suzukiboek niet en heb dus even moeten Googelen. Er zijn sites die een gratis download van het boek toestaan en dat heb ik even gedaan. Daarna heb ik Minuet 2 bekeken en wat blijkt? De vingerzetting staat er al bij, althans in deze uitgave. Mogelijk dat er in jouw uitgave geen vingerzettingen staan en daarom heb ik er maar even een link aan vast geknoopt, zodat je zelf kunt zien hoe het eruit ziet:

    [​IMG]

    Als je met de rechter muisknop op de afbeelding klikt, en daarna op 'afbeelding bekijken' en daarna nog een keer met de linker muisknop, dan krijg je een grotere afbeelding (die nóg groter wordt door met CTRL ingedrukt + scrollen).
     
  3. sue77

    sue77

    Lid geworden:
    13 nov 2010
    Berichten:
    10
    hartstikke bedankt en nee in het Suzukiboek worden enkel de veranderingen weergegeven maar is niet te volgen. Dus ben hier erg blij mee..
     

Deel Deze Pagina