Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet dat nu, al dat bloot op ons forum. Jammer Liuwe dat je zoiets plaatst, had ik niet van je verwacht.Hier is't ie weer:Bekijk bijlage 1275
Nou op de klep van die Viola organista. Ja ik begrijp dat jou dat als vrije Fries niet zo opvalt. Maar wij op de Veluwe hebben het niet zo op al dat bloot. Mij zullen ze dan ook nooit zien achter het klavier van zo'n instrument. Nee dan houd ik het maar bij mijn viool.Welk bloot??
Hier is't ie weer:
Nou op de klep van die Viola organista. Ja ik begrijp dat jou dat als vrije Fries niet zo opvalt. Maar wij op de Veluwe hebben het niet zo op al dat bloot. Mij zullen ze dan ook nooit zien achter het klavier van zo'n instrument. Nee dan houd ik het maar bij mijn viool.
Dat had je nu niet moeten zeggen Liuwe, maar je hebt gelijk. Ze zeggen wel dat alles rein is voor de reine, maar ik kijk nu toch met andere ogen naar mijn viool. En dan zo'n orkest het lijkt wel een naturistenkamp met al die blote bruine violen, bah !Heb je de vorm van die viool wel eens goed bekeken?
Als je ernst niet van luim kan onderscheiden, dan ben je maar een rare vogel.wat een ontzettend preuts xxxxx. Ik denk dat die gene die bloot op een Instrument aanstoot gevend vinden. Juist die gene zijn die er graag naar kijken.
Bewerkt door Beheerder.
Heer Tobias,Dat had je nu niet moeten zeggen Liuwe, maar je hebt gelijk. Ze zeggen wel dat alles rein is voor de reine, maar ik kijk nu toch met andere ogen naar mijn viool. En dan zo'n orkest het lijkt wel een naturistenkamp met al die blote bruine violen, bah !![]()
Heer Tobias,
Mag ik u verzoeken uw aanstootgevende avatar te verwijderen dan wel te wijzigen tot een ietwat acceptabeler item?
Alvast mijn dank.![]()
Heer Tobias,
Mag ik u verzoeken uw aanstootgevende avatar te verwijderen dan wel te wijzigen tot een ietwat acceptabeler item?
Alvast mijn dank.![]()
Prachtig Liuwe, hoort wat mij betreft prima thuis in het strijkersforum!
En Tobias; deze is ook mooi toch:
![]()
Of wordt het nu teveel bloot en dwalen we teveel af richting afdeling 'Cello' van dit forum![]()
Geachte Mevrouw LdB.
Wilt U iets opmerken met Uw schandalig korte oranje jurkje. Hier is maar één woord voor, Bah !!!