Violist gevraagd

Discussie in 'Viool' gestart door Atelier Klassiek, 29 dec 2023.

  1. Atelier Klassiek

    Atelier Klassiek

    Lid geworden:
    25 dec 2023
    Berichten:
    5
    Hallo allen. Mijn naam is Hugo van der Molen en ik ben contrabassist van Atelier Klassiek, een amateurorkestje voor ouderen in Voorburg / den Haag (zie ons profiel-informatie). Wij zoeken meer violisten. Als je viool speelt maar nog niet in een orkest, dan ben je bij ons welkom.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2023
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.310
    Homepage:
    Beste Hugo. Is er een link naar jullie account?
    Ik krijg met Google geen bruikbare verwijzingen bij Atelier Klassiek. :(
     
  3. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    908
    Beste Frits,
    Het staat bij informatie op het profiel van atelier klassiek:
    "Atelier Klassiek is een senioren amateurorkest met 2 violisten, 3 celli, en een contrabas. De blazers zijn 2 dwarsfluiten, een hobo, een klarinet, en een basklarinet. We spelen elke vrijdagmiddag in een oude garage onder leiding van Hesce Mourits, een getalenteerde cello studente aan het Haagse conservatorium. Meer violen en vooral een altist zijn welkom.
    Ons repertoire is, de naam zegt het, vooral klassiek met een vleugje lichte muziek. Het nivo is divers; de oudste speelt al vanaf z'n 5de en een aantal van ons pas de laatste 7 jaar en alles daartussen. De oefenruimte is op 3 minuten van de afslag naar de A12 dus ook vanuit bijv Zoetermeer of Delft vlakbij."
     
  4. Atelier Klassiek

    Atelier Klassiek

    Lid geworden:
    25 dec 2023
    Berichten:
    5
    Oke, profiel had ik moeten zeggen. We hebben geen website dus nee, je vind ons niet bij google.
     

Deel Deze Pagina