Violist gezocht voor Bach's dubbelconcert deel twee, Largo ma non tanto

Discussie in 'Viool' gestart door Cellisima, 20 aug 2019.

  1. Cellisima

    Cellisima

    Lid geworden:
    11 apr 2016
    Berichten:
    51
    Homepage:
    Dag beste violisten, goedenavond!

    Ik zoek voor de basso continuo dag met klavecinist Jan van Grootheest op 14 september nog een amateur violist die deel wil nemen en Solo viool twee van het Dubbelconcert van Bach BWV 1043 Largo ma non tanto wil spelen met begeleiding van strijkers en continuo.
    Daarnaast zoek ik ook nog één altist die mee wil doen. Hij of zij is welkom om met begeleiding van strijkers basso continuo deel 1 en 2 van het altvioolconcert van Telemann te spelen. Natuurlijk zijn er dan ook andere stukken waar je inzetbaar bent.
    Omdat nu het programma vorm begint te krijgen dus nog een post hier, puur uit enthousiasme!

    Wat wordt er verder gespeeld? Marcello cello sonate, Vivaldi sonates, Corelli viool sonate 11 in E, Watermusic delen, Dido's Lament, Bach 1043 deel twee, een Bach koraal, Arioso van Bach, piano trio van Schubert in Es deel twee, en nog meer.
    Het is voor amateurs en het is om van te leren. Alle leeftijden zijn welkom, de inschrijvers zijn meestal volwassen cello workshops_Basso Continuo_140919.jpg en. Het is toegankelijk voor alle musici , hoge lage strijkers, blazers; tutti!

    Ik voeg een flyer bij want heb nog twee spelers nodig om alles compleet te bezetten. Anders gaan de cellisten echt full force de hoogte in :)
     

Deel Deze Pagina