Violist gezocht voor folk/roots project in omgeving Brabant

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door h6rald, 9 sep 2010.

  1. h6rald

    h6rald Harald Heukers

    Lid geworden:
    9 sep 2010
    Berichten:
    4
    Homepage:
    Hallo, mijn naam is Harald. Ik ben singer-songwriter en ben druk bezig een band samen te stellen. Mijn concept liedjes staan op http://soundcloud.com/h6rald/sets/acoustic en zijn in de huiskamer opgenomen.

    Ik zoek een goede violist die een mooie invulling geeft aan de liedjes in de sfeer van de folkmuziek, americana en roots. Er zullen ook zeker wat popinvloeden in zitten. Ik zoek dus iemand die de liedjes kan laten 'spreken'. Andere akoestische instrumenten zijn ook meer dan welkom!

    Zelf ben ik 30 jaar oud en ben ruim 20 jaar met muziek bezig en heb in veel verschillende bands gespeeld en gezongen. Ik zing, speel toetsen, gitaar, melodica, mondharmonica en ukelele.

    Muzikale invloeden zijn: Ryan Adams, Jeff Tweedy, Sufjan Stevens, Alison Krauss, Bright Eyes, Fleet Foxes, the Cave Singers, Beirut, The Shins, Beach House, Calexico, Bruxe Springsteen, Bob Dylan, e.a.

    Geïnteresseerd? Stuur mij een PM of een mailtje en ik reageer dezelfde dag!
    h6rald@gmail.com

    Groet, Harald
     
  2. h6rald

    h6rald Harald Heukers

    Lid geworden:
    9 sep 2010
    Berichten:
    4
    Homepage:
    Niemand? Wordt echt een heel, heel mooi project hoor :)
     
  3. johnL

    johnL

    Lid geworden:
    31 okt 2010
    Berichten:
    6
    @JohnL:
    aangezien op dit forum de voertaal Nederlands is, (zie Regels) heb ik de totale bijdrage die in het Engels was gesteld, verwijderd. Eerdere bijdragen van jouw hand zijn ook ‘gewoon’ in het Nederlands gesteld, dus moet dat ook hier geen probleem zijn.

    Administrator
     

Deel Deze Pagina