gevoeligesnaar
Karin
Is dit de documentaire? Ga ik binnenkort bekijken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gedachte is mooi maar voor muziek is geen tijd in de zorgcentra. De uitgeprocedeerde asielzoekers hebben recht op bed BAD en brood. Maar ik heb vier maanden in een verpleeghuis gezeten en ben zegge en schrijve één maal in bad geweest. Dus muziek maken kunnen we daar wel vergeten.Met de kennis van nu is er de grote uitdaging om daarmee aan de slag te gaan in de zorgcentra en de thuissituaties van dementerenden om de kwaliteit van leven te vergroten.
De gedachte is mooi maar voor muziek is geen tijd in de zorgcentra. De uitgeprocedeerde asielzoekers hebben recht op bed BAD en brood. Maar ik heb vier maanden in een verpleeghuis gezeten en ben zegge en schrijve één maal in bad geweest. Dus muziek maken kunnen we daar wel vergeten.![]()
De gedachte is mooi maar voor muziek is geen tijd in de zorgcentra. De uitgeprocedeerde asielzoekers hebben recht op bed BAD en brood. Maar ik heb vier maanden in een verpleeghuis gezeten en ben zegge en schrijve één maal in bad geweest. Dus muziek maken kunnen we daar wel vergeten.![]()
Geldt dat niet alleen voor de 'Water Music' van Händel?
Ronald
Weet iemand waar deze mw. woont, waar de zorginstelling staat? Ik werk zelf in de ouderenzorg en zou het wel aandurven om die mw. te ontmoeten en bijv. samen te spelen o.i.d. Heb geen oude viool te geef helaas! En wellicht is er in de instelling een muziektherapeut die ook iets zou kunnen betekenen?