Vioolkoffer

Discussie in 'Aangeboden' gestart door julievdb_, 27 nov 2013.

  1. julievdb_

    julievdb_

    Lid geworden:
    27 nov 2013
    Berichten:
    1
    Mijn huidige koffer is toe aan vervanging. Dit was een zeer goedkope koffer en ik zou me er toch beter bij voelen als mijn viool in een iets stevigere koffer zit. Toch hoop ik een koffer te vinden onder de 150 euro. Ik weet echter niet goed waar ik op moet letten. Er moet een apart vak zijn voor mijn partituren, ik wil mijn schoudersteun in kunnen opbergen en ik wil de koffer graag op mijn schouders dragen omdat ik mijn viool soms meeneem op de fiets.

    Ik heb mijn oog laten vallen op een Jakob Winter koffer, model JW 51025 BNB. Heeft iemand hier ervaring mee? Of iemand die me iets anders kan aanraden?

    Alvast bedankt,
    Julie
     
  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.972
    Homepage:
    De GEWA Bio S rechthoek (zelfde concept als de Winter, goedkoper, maar heeft even weinig (=geen) partituur ruimte als de Winter
    De BAM Classic (nog heel even doorsparen) Meest probleemloze no nonsense koffer in zijn soort met excellente partituuropbergmogelijkheden, zelfs grote formaten. Verkoop deze koffer al bijna 20 jaar: nog nooit een probleem gemeld.
    De BAM Stylus (bijna binnen het budget) redelijke opbergmogelijkheden voor papier, zeer stevige en degelijke koffer.
    Wil je een goed kofferadvies? Bel even, nummer staat wel op mijn site
     

Deel Deze Pagina