Vioolleraar gezocht Alphen ad Rijn

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Cnv, 24 okt 2014.

  1. Cnv

    Cnv

    Lid geworden:
    24 okt 2014
    Berichten:
    4
    Beste mensen,

    Ik lees al een tijd mee en eindelijk heb ik de moed bij elkaar geraapt om me aan te melden. Nu is het namelijk zo dat ik een beetje in een moeilijk parket zit. Ik heb ongeveer een halfjaar vioolles gehad in Hoofddorp, dit beviel mij erg goed, maar de zomer kwam er tussen dus ik heb veel gewerkt, en daarna kwam er een verhuizing nog even tussendoor. Kortom, geen tijd meer en dus heb ik de lessen opgezegd en de viool terug gebracht naar de verhuurder.

    Nu begon het langzaamaan weer te kriebelen, mede door een nieuwe opleiding waar meer aandacht aan muzikaliteit geschonken wordt en dus heb ik afgelopen week weer een viool opgehaald bij een bouwer. Hier in de plaatselijke muziekschool is er een wachtlijst, dat krijg je als je je niet voor augustus inschrijft. En in de directe omgeving is er geen vioolleraar te vinden zonder dat ik 15 km op mijn te kleine fiets moet rijden met een viool op mijn rug.

    Mijn vraag, wie kent er iemand in de omgeving Alphen aan den Rijn die mij vioollessen kan geven?

    Ik hoor graag van jullie!Met vriendelijke groet, Cnv.
     
  2. SiB

    SiB

    Lid geworden:
    22 feb 2015
    Berichten:
    1
    Beste Cnv,

    Ja, ik weet wel iemand die jou heel goed les kan geven en waarbij je meteen kunt beginnen!

    Is het een probleem als de voertaal Engels is?

    Novile Maceinaite is een hele goede vioolstudente aan het Haags Conservatorium en komt bij je thuis om les te geven - een ritje naar Alphen is dus geen probleem. Ze is ervaren in het geven van lessen die afgestemd zijn op jouw persoonlijke tempo en niveau.

    Haar telefoonnummer is: 06-33301917
    e-mail: novilmaceinaite@gmail.com

    Ik hoop dat ze iets voor je is!

    Groetjes,
    SiB
     

Deel Deze Pagina