Vioolles Amsterdam

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Madrin, 30 aug 2017.

  1. Madrin

    Madrin

    Lid geworden:
    11 feb 2013
    Berichten:
    49
    Dag,

    Omdat mijn super fijne docente helaas ophoudt met particulier lesgeven ben ik op zoek naar een nieuwe viooldocent in Amsterdam. Ik ben een volwassen (29) beginner en heb nu ongeveer 1,5 jaar aan lessen gehad, met veel tussenpozen dus dat maakt het langer. Ik ben echter wel serieus en wil zo goed mogelijk worden, dus ik zoek iemand die echt met mij aan het werk wil en goed let op de techniek en het aldoor beter wil maken. Ik heb wel een muziekachtergrond: ik speel sinds mijn zesde piano dus noten lezen etc is geen probleem.
    Ik ga nog een briefje ophangen bij het conservatorium.
     
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Altijd vervelend als dan een super fijne docent(e) ophoudt met lessen geven! hopelijk vind je gauw een nieuwe.
    Je zou toch zeggen dat er in Amsterdam wel een behoorlijk aanbod aan lesmogelijkheden voor bijvoorbeeld viool is.
    En wie wil er nou geen heel erg gemotiveerde volwassene als leerling!?

    Succes, en we hopen nog te horen hoe het verder gaat/is gegaan!;)
     
  3. Madrin

    Madrin

    Lid geworden:
    11 feb 2013
    Berichten:
    49
    Dank je wel Marcelita!
    Er zijn wel docenten inderdaad, maar de meeste vragen zulke hoge prijzen dat ik het niet kan betalen. Degenen die mij viooldocent kent zijn enorm goed maar kosten dus rond de 80 per uur. Ik heb maar een parttime baan en woon alleen, dus heb niet veel geld over.
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Laatst bewerkt: 31 aug 2017
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.277
    Homepage: