Vioolles gezocht in de zomer

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Zina, 11 jun 2012.

  1. Zina

    Zina

    Lid geworden:
    13 dec 2011
    Berichten:
    7
    Ik ben als volwassene in november 2011 met vioolles begonnen en het bevalt me prima. Tot nog toe heb ik geen dag overgeslagen met oefenen en ik heb er nog steeds heel veel plezier in. In de zomer heb ik meer tijd dan anders, en had mij voorgenomen daar goed gebruik van te maken door extra te oefenen. Maar nu blijkt dat mijn docent, met wie ik heel blij ben, in de zomer geen les geeft. Daarom ben ik op zoek naar mogelijkheden voor bijvoorbeeld een workshop, samenspeelcursus of misschien een docent in Utrecht of omgeving die een aantal weken in juli/augustus heel gericht met me aan een stuk zou willen werken. Ik had al muzikale basiskennis (o.a. noten lezen) voor ik met vioolles begon, dankzij eerdere speel- en zangervaring. Ik ben benieuwd of iemand ideeën heeft. Alle suggesties en reacties zijn welkom!

    Zina

    Oeps, ik zit in de categorie aangeboden i.p.v. gevraagd, en heb geen idee hoe ik mijn bericht kan verplaatsen. Sorry!

    Dat kun je niet en daarom heb ik het even gedaan!
    Frits - Beheerder
     
  2. Lizette

    Lizette

    Lid geworden:
    3 mei 2012
    Berichten:
    18
    Homepage:
    Dag Zina,

    Ik ben viooldocent in Utrecht en zou je in de zomer een aantal weken les kunnen geven. In overleg kunnen we afspreken waaraan je wilt werken, zodat het niet botst met waaraan je met je huidige docent werkt.

    Voor meer info kun je even op mijn website kijken: www.lizettebertelsmann.nl

    Groetjes,

    Lizette
     
  3. Zina

    Zina

    Lid geworden:
    13 dec 2011
    Berichten:
    7
    Dag Lizette,

    Ik heb op je website gekeken en een bericht gestuurd, maar (nog) geen reactie ontvangen. Komen die berichten wel aan?

    Zina
     

Deel Deze Pagina