Vioolles in Amsterdam Oud Zuid & Centrum!

Discussie in 'Aangeboden' gestart door Vioolstudio 020!, 19 mei 2011.

  1. Vioolstudio 020!

    Vioolstudio 020!

    Lid geworden:
    19 mei 2011
    Berichten:
    1
    Vioolstudio 020! opent haar deuren in Amsterdam Oud Zuid en in het Centrum.

    Wil je ook zo ontzettend graag viool leren spelen?
    De lessen zijn toegankelijk voor beginners en gevorderden van 3 t/m 99 jaar!
    Dus heb je altijd al vioolles gewild, maar nooit aan begonnen dan kan het.
    Ook als je gevorderd bent en verder wilt komen kan je bij de Vioolstudio terecht.

    Vioolstudio 020! verzorgt de volgende cursussen:
    - Vioolles privé of duo
    - Snuffelcursus (voor beginners)
    - Jong Talent Traject (voorbereiding conservatorium, ook pianoles)
    - Theorieklas
    - Orkestklas
    - Alexander Techniek
    - En hartstikke leuke zomercursussen!

    Bij ons werken enthousiaste en professionele docenten met veel ervaring in lesgeven aan jong & oud. Meerwaarde zijn de speciale Tapas Voorspeelmiddagen en de diversiteit aan cursussen die je bij ons kunt volgen.
    Ook is het mogelijk een viool bij ons te huren en de materialen die je nodig hebt voor vioolles met korting aan te schaffen. Dat scheelt een hoop zoekwerk. Zo krijg je dus alles in één pakket!

    Meer info via de website: www.vioollesamsterdam.com. Je kunt hier ook een afspraak maken voor een GRATIS proefles! Of bel: 06-33164134 Evelien Graat
     
  2. Elman

    Elman ♫ ♪

    Lid geworden:
    4 sep 2007
    Berichten:
    705
    Vertrek je uit Utrecht?
     
  3. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    @Evelien:

    Waarom nóg een keer registreren?
    Leg eens uit welk nut dat heeft!

    Wat ik nu even snel kan vinden, ben je vier (4) keer geregistreerd:

    vioollesutrecht
    Vioolstudio030
    Vioolpraktijk Evelien
    Vioolstudio Evelien Graat

    Moet ik hier nou ook weer een Regel voor maken?
     
  4. vioollesutrecht

    vioollesutrecht

    Lid geworden:
    23 jun 2009
    Berichten:
    62
    @Elman: Vioolstudio 030! blijft gewoon doorgaan hoor, geen zorgen! Dit is een tweede locatie, wie weet volgt er nog meer... :)

    @Oosterhof Vioolbouw: Tsja...als chaotische musicus vergeet ik mijn wachtwoord en lukt het me niet meer terug te vinden in al mijn verschillende mailboxen...sorry! Maar vraag me af wat het probleem ervan is...heeft iemand er last van?
     
  5. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.715
    @vioollesutrecht, Vioolstudio030, Vioolpraktijk Evelien, Vioolstudio Evelien Graat, vioolstudio 020!

    Tsja...als chaotische musicus vergeet ik mijn wachtwoord en lukt het me niet meer terug te vinden in al mijn verschillende mailboxen...sorry!

    Misschien een vreemde vraag, maar hoe onthoud je dan je afspraken, de lessen en de leerlingen en wat ze b.v. moesten studeren. Volgens mij maak je het jezelf erg moeilijk door zo veel mail adressen en zo te nemen.

    En, verdraaid nog aan toe, je begint een topic onder vioolstudio 020! en reageert onder de login van vioolesutrecht, zelfs hierin, van een amper twee dagen oude login ben je vermoedelijk alweer het password kwijt.

    Ik ben benieuwd onder welke naam je strakjes weer gaat reageren.

    Mocht je je login kwijt zijn dan zijn hierbij een paar nieuwe namen om mee in te loggen:

    Vioolles020, Snuffelcursus020, Jong Talent020, Theorieklas020, Orkestklas020, Alexander Techniek020, zomercursusse020, Vioolpraktijk Evelien020, Vioolstudio Evelien Graat020, 020viool, 020vioolles, 020 snuffelcursus of 020snuffelcursus viool.

    Zoals je merkt zijn er nog legio namen om je opnieuw aan te melden en de chaos (voor jezelf en een ander) nog groter te maken.

    Remi
     
  6. vioollesutrecht

    vioollesutrecht

    Lid geworden:
    23 jun 2009
    Berichten:
    62
    Jammer dat dit forum wordt gebruikt voor nutteloze zaken zoals "inlognamen"...
    Kunnen jullie geen interessanter onderwerp bedenken?
     
  7. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.279
    Homepage:
    Dit forum biedt diverse oplossingen voor het geval iemand zijn/haar password kwijt is!

    De onderstaande suggestie:
    zal ik niet honoreren! Dat betekent dat dan een aantal zullen worden verwijderd. Ik denk dat je allang blij mag wezen dat deze 'spam' nog op dit forum staat. In feite gebruik je het forum puur als gratis advertentiemedium.
     
  8. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.715
    remi, gaf als voorbeeld een aantal login namen, als voorbeeld... dus met een knipoog naar de vier a vijfvoudige login van vermoedelijk een en de zelfde persoon!

    remi schreef
    Weer een knipoog.


    Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met de beheerder en vragen je login te resetten en naar je mail te sturen. Als je tenminste je login van je mail nog weet. En vervolgens kun je gewoon onder een naam blijven reageren. Andere pseudoniemen kunnen dan worden verwijderd.
     

Deel Deze Pagina