Genoeg gekletst via het forum, onze chatbox is vol, dus tijd voor een date. Morgen een huiskamer"concert" in Brabant, alleen voor intimi. Ha, en da we leut hebbe, da wittewe! Mocht je op de valreep nog tips hebben voor leuke succesnummers voor twee violen en cello, niveau simpel, graag! (Want de carnaval is pas net om, dus graag geen zware kost!) Toch leuk, zulke contacten via het forum.
Ik moet werken vandaag anders had ik het graag opgevuld met een altviool...... Oh en een tip....http://www.dehaske.com/product/detail/59966/discover-the-classics Flexible string trio's voor elke bezetting van 3 strijkers.
@IdB: als je er ook nog een opname van maakt (met beeld?) zou dat natuurlijk helemaal toppie zijn! Opm.: is wel een beetje moed voor nodig!
En in de mood wáren we! De buren hadden geluk dat ze niet thuis waren, want we wisten van geen ophouden. En Frits, een opname met beeld maken kúnnen we natuurlijk wel, maar 't is maar helemaal de vraag wie dat dan te zien en te horen krijgt. Je hebt al heel wat moed nodig om je eígen fouten nog eens aan te horen. Maar goed, oefening baart kunst, wie weet.... en dan ook nog uitzicht op een strijkkwartet (met Willeke).
Ha, normaal krijgt Femke me wel zo ver dat ik op een gegeven moment uitgestreken ben, maar we waren nu met twee tegen één, dus ging ze op een gegeven moment maar eieren barbies kiezen voor haar geld. Nee, filmen was voor zo'n plotseling samengesteld strijktriootje niet geschikt. Voor de funniest kamerorkestvideo's dan weer wel: Femke, waar ben jij? Ik was al klaar, mama. Dat idee. Ons publiek liep weg (met staart tussen de poten), we vragen ons af wat dat betekende. Maar we hebben het naar ons zin gehad en de kistjes zijn nog niet door, dus voor herhaling vatbaar.