Win CD-Bonnen met uw mening over klassieke muziek

Discussie in 'Overig' gestart door KamWeiNg, 19 mei 2005.

  1. KamWeiNg

    KamWeiNg

    Lid geworden:
    19 mei 2005
    Berichten:
    4
    Homepage:
    Geachte klassieke muziek liefhebbers,

    Ik ben student aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Momenteel ben ik met mijn afstudeerscriptie bezig en daarvoor doe ik onderzoek naar klassieke muziek.
    Met mijn onderzoek probeer ik te achterhalen waarom sommigen liever thuis naar klassieke muziek luisteren en waarom sommigen liever een live uitvoering bezoeken in een klassieke concertzaal.
    Hiervoor heb ik gegevens nodig en daarvoor heb ik een enquête opgesteld. Ik zou het heel erg op prijs stellen en u zou mij heel erg op weg helpen als u mijn enquête zou willen invullen. Het kost u ongeveer 5 minuten van uw tijd en is een kwestie van aanklikken. Onder de deelnemers zullen 5 Nationale DVD & CD Bonnen van € 7,50 worden verloot als dank voor uw moeite. Met de link op mijn profielpagina komt u bij mijn enquête terecht. Alvast hartelijk bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Kam Wei Ng
    Vrije Universiteit te Amsterdam




    [edit](Dit bericht is door KamWeiNg bijgewerkt op 19/05/2005 om 22:19 uur)[/edit]
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.281
    Homepage:
    De vraag die bij mij rijst is: wat studeer je dan precies? Klassieke muziek, musicologie?

    Je onderzoekt waarom een bepaalde groep mensen juist naar live-concerten gaat en waarom een ander groep juist niet en dit beluistert via een CD-opname.
    Het zou evenrediger verdeeld zijn wanneer er bij de verloting ook een kaart voor het Concertgebouw bij zou zitten. Hebben die mensen die bewust kiezen voor live-concert ook wat. Kost een paar cent meer, maar doe je één kaart ipv 5. Is dat wat?

    SB
     

Deel Deze Pagina