Zomercursus voor viool, altviool, cello en contrabas

Discussie in 'Overig' gestart door klarilili, 3 apr 2012.

  1. klarilili

    klarilili

    Lid geworden:
    3 apr 2012
    Berichten:
    1
    Vorig jaar was het een groot succes: de zomercursus voor strijkers "Verano Musical" in Spanje. Deelnemers uit heel Europa beleefden een fantastisch intensieve, inspirerende en leerzame week in een pittoresk dorpje in Spanje. Dit jaar wordt het ook weer georganiseerd: van 15-22 juli in een middeleeuws dorpje 75 km ten noorden van Madrid.

    Het unieke van deze zomercursus is dat het een laagdrempelige cursus is op hoog niveau: iedereen vanaf 12 jaar kan zich inschrijven, of je nu conservatoriumstudent bent of liefhebber, elke leerling krijgt les op maat. Onze filosofie is dat iedereen van iedereen kan leren. Bovendien zijn Alexandertechnieklessen en coaching essentiële onderdelen van het lesprogramma, naast de privélessen, kamermuzieklessen en het dagelijkse orkest.

    De docenten zijn gerenommeerde musici die werkzaam zijn in Nederland en Spanje, zoals violisten David Peralta Alegre (Nedhpo) en Marijke van Kooten (Asko Schoenberg ensemble), altviolist Edith van Moergastel (KCO), cellist José Mor Caballero (solist van het symfonie orkest van Barcelona) en contrabassist Luis Cabrera (Nedpho).

    Het is een geweldige gelegenheid om in een prachtige omgeving op internationaal niveau samen muziek te maken.

    Meer info: www.veranomusical.nl
     
  2. noaislief

    noaislief

    Lid geworden:
    4 okt 2011
    Berichten:
    48
    Hoe goed moet je daarvoor kunnen spelen? Want ik had er wel interesse in, alleen denk ik dat ik te onervaren ben...
     

Deel Deze Pagina