120 jaar The Strad: nu een jaar lang The Strad voor €72,=!!

Discussie in 'Boeken en publicaties' gestart door Oosterhof Vioolbouw, 17 mrt 2010.

1. Oosterhof Vioolbouw

Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    De uitgever van The Strad heeft een exclusief aanbod vanwege haar 120 jarig jubileum. Wie al een tijdje aarzelt over wel of geen abonnement nemen, moet nu de knoop doorhakken.

voor aanmelding: The Strad abonnement met 40% korting!

Frits

2. kaapsviooltje

kaapsviooltje

Lid geworden:
    7 jan 2008
    Of wat dacht je van een aanbieding voor 2 jaar voor 130??? Ik heb meteen ingeschreven voor 2 jaar....

3. Oosterhof Vioolbouw

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Juist! Dat is ook het abonnement wat ik heb afgesloten en het werkt perfect! Heb er al vier liggen nu. :)

4. ducky

ducky Daphne

Lid geworden:
    7 jul 2005
    Ik misbruik dit topic even... Nou ja misbruiken, het gaat gewoon over de Strad :).

Eerste vraag is: hoe komen jullie aan die korting? Wordt dat gewoon af en toe op de site van de Strad aangekondigd? Dit topic is natuurlijk oud, maar inmiddels heb ik besloten om ook een abbonement te nemen. Dus misschien is nog even wachten de moeite waard, omdat er weer een kortingsactie aan gaat komen?

Dan vraag twee: Ik zie dat er ook oude nummers na te bestellen zijn. Natuurlijk bestel ik het liefst een nummer met een poster er in (als die er nog zijn natuurlijk). Ik zag dat het juli nummer van 2011 nog aanwezig is, en daar zit een poster bij. Kan iemand mij laten weten bij welke nummers ook een poster zat? En wat specifieker, ik zag dat bij het februari nummer van 2009 ook een poster zat, weet iemand welke poster dit is?

Hopelijk kan iemand deze vragen beantwoorden.

Daphne

5. Oosterhof Vioolbouw

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Als ze weer een aanbieding hebben krijg ik die per email binnen. Als je een promotiecode hebt kun je die hier invoeren en dan gaat je abonnement lopen. Dan is de volgende vraag natuurlijk: hoe kom je aan een promotiecode? Ik weet het niet precies, ik geloof dat zo tegen de Kerst er allerlei aanbiedingen zijn. Je moet denk ik gewoon maar eens het internet afstruinen. Als ik er eentje binnenkrijg via de email stuur ik die wel door of zet het hier op het forum.

Frits

6. ducky

ducky Daphne

Lid geworden:
    7 jul 2005
    Dan ga ik misschien toch kerst nog even afwachten, want volgens mij scheelt het echt wel veel met een korting...

En tot die tijd maar een (of een paar) losse nummers kopen? Tips voor interessante nummers?

Daphne

Deel Deze Pagina