2021

Discussie in 'Overig' gestart door Tobias, 1 jan 2021.

  1. Tobias

    Tobias |♫♫|♫

    Lid geworden:
    13 jul 2013
    Berichten:
    4.532
    Allemaal een goed 2021 gewenst.
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    De Wiener Philharmoniker traditiegetrouw op Nieuwjaarsdag.
    Jij ook Tobias: de beste wensen!
     
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    En dat in deze tijd....zouden ze de orkestleden soms al hebben gevaccineerd? (kunnen we ons hier niet voorstellen dat het vlot kano_O)
    Ik dacht eerlijk gezegd dat ze het concert van een ander jaar gewoon even van youtube hadden gehaald en opnieuw geplaatst met de nieuwe datum. Toen ging ik kijken op de persoonlijke website van de dirigent. Daar stond het concert inderdaad aangekondigd, zou hij dan meegedaan hebben met de nep (????complotdenken dus), of hebben ze inderdaad gespeeld.

    Voor jullie alle goeds voor 2021!
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Ik heb gekeken naar de uitzending en Margriet Vroomans, die het commentaar verzorgde, vertelde de kijker dat alle orkestleden dagelijks worden gecheckt of ze het virus bij zich dragen. Zij die er dus zaten waren vrij van het virus.
     
  5. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Nou, dat is knap! Want hoe deden ze dat dan bij mensen die nog geen klachten hebben en dus wel al besmettelijk kunnen zijn? Hadden ze dan dat Leidse apparaat waar je hard in schreeuwt en die dan je druppeltjes beoordeelt?
     
  6. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.250
    Homepage:
    Ik geeft slechts door wat ik er van Vroomans over hoorde. Of het juist is weet ik niet, ik ben geen viroloog.
     

Deel Deze Pagina