25 EURO cadeau voor professionele musici!

Discussie in 'Aangeboden' gestart door NoName#2, 3 aug 2009.

  1. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Als professionele musicus kun je je inschrijven op www.musisite.com. Dit is een interessante site om jezelf te presenteren en contacten te maken in de muziekwereld (even kort door de bocht, correct me if I'm wrong).

    Je schrijft je als professionele musicus gratis en vrijblijvend in. Dan krijg je een kortingsbon van € 25 die je kunt besteden in diverse speciaalzaken, waaronder NoName#2 te Hilversum. Er is geen minimum bestedingsbedrag, je mag ook een artikel voor 25 euro aanschaffen en niets bijbetalen.

    Geen haken en ogen, geen addertjes onder het gras. Gewoon 25 euro om in je zak te steken.

    Hoe werkt dat dan? Speciaalzaken betalen lidmaatschap aan musisite, hiervan worden de cadeaubonnen gefinancierd.

    Veel winkelplezier!

    PS: Dit bedrag is ook aan huur te besteden! Bijvoorbeeld voor een mooie vioolset voor één van je leerlingen vanaf € 10 per maand of om zelf eens bijv. een elektrische viool te proberen!
     
  2. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Mij lijkt niet dat professionele musici nog een vioolset huren?
     
  3. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Vind ik een goeie!! :lol:


    Frits
     
  4. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Er staat achter 'voor een leerling'. Hiermee bedoel ik dat de professionele musicus een viool huurt, die gebruikt kan worden door een leerling. Niet dat de professionele musicus zelf een leerling is.

    Bovendien gebeurt het wel: ik verhuur regelmatig elektrische violen aan professionele musici, die ze tijdelijk nodig hebben.
     
  5. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Zo, aangepast, denk dat het zo wat duidelijker is ;).
     
  6. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Dat denk ik ook... :D

    PS: ik was ook wel 'n beetje in 'n irritante stemming hoor!
     
  7. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Och, dat houdt iedereen scherp ;).
     
  8. Vedelaer

    Vedelaer

    Lid geworden:
    26 apr 2009
    Berichten:
    39
    He wat jammer dat ik nu gestopt ben met professioneel muzikant zijn.

    ...maar ik verdien nu wel zoveel dat ik die kortinkjes overal niet meer nodig heb :p
     
  9. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Ook helemaal niet verkeerd natuurlijk :)
     
  10. mriekjuh

    mriekjuh Marike

    Lid geworden:
    15 jun 2009
    Berichten:
    181
    Ik ben dan wel niet professioneel, maar 'k heb me toch ingeschreven.. :p
    Maar wanneer krijg je dan die € 25,00 ???

    Heb juist een nieuwe kinsteun nodig omdat die andere helemaal zwart afgeeft,
    dus wel een buitenkansje!

    Groetjes Marike
     
  11. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Hoe kan dat dan? Er staat toch duidelijk in post#1 dat alleen beroepsmusici zich kunnen inschrijven. Kan iedereen dan maar net doen alsof hij/zij beroepsmusicus is? Lijkt me een rare boel. Wie controleert dat dan of je wel musicus bent? Of steekt het allemaal niet zo nauw?

    Ik heb zojuist even een kijkje genomen op de site (die overigens verschrikkelijk traag werkt!) en zie, dat je je personalia daar moet invullen als je je wilt aanmelden. Maar alleen in je CV zou je kunnen vermelden dat je musicus bent, (hoeft misschien niet eens, geen haan die er naar kraait) en dan is de aanmelding een feit. Een fotootje is ook zo geplaatst.

    Als je dan een kijkje neemt onder 'Rubrieken' om te zien welke bedrijven zijn aangesloten, dan loopt de site in het honderd, want dan kom je weer op de home-page uit. Dat ziet er niet echt professioneel uit, om het zo maar eens te zeggen. Ik heb ook zo'n flauw vermoeden dat die actie niet erg best loopt: ik zie slechts acht aanmeldingen, maar géén Marike!!

    Marike, hoe heb jij dat dan gedaan?


    Frits
     
  12. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Ik heb jarenlang dit sympathieke project mede gesponsord, maar ik ben er mee opgehouden omdat het mij zakelijk weinig tot niets opleverde.
     
  13. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Hi Marike,

    Na je inschrijving krijg je een bon van Musisite. Deze bon kun je bij de aangesloten bedrijven besteden.
     
  14. M.

    M. M.

    Lid geworden:
    17 mei 2008
    Berichten:
    110
    Dus je hoeft geen beroepsmusicus te zijn om in aanmerking te komen voor zo'n bon?

    :/
     
  15. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Ik weet het niet hoe het precies zit, zou je misschien contact op kunnen nemen met Musisite zelf.

    De vraag is ook wat ze onder professioneel verstaan. Iemand die een conservatorium heeft afgerond? Iemand die zijn brood met muziek verdient? De combinatie? Geen vereisten?
     
  16. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Eenmaal aangemeld komt Marike dan tussen de violisten van het kaliber Emmy Verhey te staan?
    De aanmelding bij Musisite staat volgens mij open voor professionele musici en het lijkt mij onzinnig te proberen dat te omzeilen of daartoe op te roepen voor een klein gewin.
     
  17. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Het leek mij ook toe, dat dit alleen geldt voor de professionele musicus. Maar wanneer op dit forum wordt opgeroepen tot aanmelden, zonder uitdrukkelijk te stellen dat zoiets alleen maar kan voor de 'echte' beroeps, gaat dat wel erg ver. Tenzij Musisite het geen zier kan schelen, als men zich maar aanmeldt.

    Het kan onzinnig zijn je als niet-professional tóch aan te melden, maar wanneer er geen enkele restrictie is, staat die weg open om te volgen. Dat wordt dan natuurlijk ook gedaan, ook al is het slechts om die €25,=, maar dat is een Nederlander eigen. ;)


    Frits
     
  18. mriekjuh

    mriekjuh Marike

    Lid geworden:
    15 jun 2009
    Berichten:
    181
    Okay, ik geef je gelijk.
    Kzat net ff op die site en daar kon je dan bij de muziekstijl een instrument aanklikken en dan komen er rijtjes met iedereen die zich daarbij aangemeld heeft. Ik stond er dus ook tussen, maar dan staat er: De muzikant die je probeerde te vinden is momenteel niet beschikbaar.

    Dus denk dat ik kan fluiten naar die bon, maar ja, 't was leuk geprobeerd.. :p
     
  19. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Marike,
    Wanneer je bij mij een kinhouder kunt vinden, geef ik jou in dit speciale geval een speciale, geheel persoonlijke, korting. Mijn kinhouders geven gegarandeerd niet af! :cool:
    kinhouderassortiment

    Ik geef geen spaarzegels voor handdoeken, digitale camera's of andere branchevreemde producten! ;)
     
  20. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Marike,

    even tussendoor:

    bekijk nog eens de Regels!

    "Kzat net ff ..." kan niet hier, moet je op je mobieltje doen!


    Frits
     

Deel Deze Pagina