3Dvarius 3D printed electric violin

Discussie in 'Elektrische instrumenten' gestart door Deanone, 9 aug 2015.

  1. Deanone

    Deanone Anouschka

    Lid geworden:
    29 sep 2009
    Berichten:
    1.253
    Marcelita vindt dit leuk.
  2. Tobias

    Tobias |♫♫|♫

    Lid geworden:
    13 jul 2013
    Berichten:
    4.532
    Als dit niet op het forum staat mag het van mij evengoed verwijderd worden. Ik word zo moe van die elektronische troep. Sorry hoor Deano, dit is de mening van een ouwe ouderwetse zeurpiet, maar ik wou het wel even kwijt. :(
     
  3. Deanone

    Deanone Anouschka

    Lid geworden:
    29 sep 2009
    Berichten:
    1.253
    Ik vind het wel gaaf! ik bekijk nu zijn youtubekanaal en het spreekt mij wel aan.
    Maar jij mag evengoed je mening hebben. ;)
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Dít is leuk! Echt geweldig wat met nieuwe technieken gemaakt kan worden! Dit past natuurlijk ook weer in de collectie electrische violen, want het is een 3Dgeprinte electrische viool. Ja, het oog wil ook wat en deze is echt heel aardig vormgegeven!
    Qua muziekbeoefening doe je er dus verder hetzelfde mee als alle andere e-violen, alleen zien die er intussen bijna ouderwets uit naast deze:D
    Of is mij iets ontgaan qua extra functionaliteit in e-toepassingen die deze wel heeft en anderen niet?

    Tobias, troost je, dit soort instrumenten staan in een klein hoekje op het forum, waar alleen degenen die het leuk vinden naar kijken. Jij kan hard doorlopen naar de mooie acoustische instrumenten die nog verreweg in de meerderheid zijn;)
     
    Deanone vindt dit leuk.
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.277
    Homepage:
    Ik vind het niets meer te maken hebben met vioolbouw, maar alles met de ontwikkeling van 3D-technologie. De klank van dit instrument wordt volledig gemaakt door alle elektronica die er achter zit. Vandaar ook dat ik het onderwerp verplaats naar Elektrische instrumenten.
    Ik vind het overigens best knap wat men met allerlei voetpedalen en percussie in elkaar weet te knutselen aan muziek.
     
    Deanone vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina