4/4 Copy of Stradivarius in harde zwarte kist gestolen

Discussie in 'Verloren/gestolen' gestart door Moes, 12 nov 2012.

  1. Moes

    Moes

    Lid geworden:
    12 nov 2012
    Berichten:
    2
    Hoi,

    Mijn viool, een 'copy of stradivarius' zoals erin is te lezen, is uit de trein meegenomen half oktober. Er zat een briefje in met mijn naam erop, maar hij is nooit teruggebracht. Het is een 4/4 viool met een gestreepte achterkant, een aantal snaren had een soort zebrapatroon, er zaten vier kunststof fijnstemmers op en een gewone goeie stok bij van een paar jaar oud. De viool zelf komt bij mijn oud-oom vandaan en is goed opgeknapt geweest daarna. Ik zou hem heel graag terug willen!

    De kist is hard en van kunststof met twee metalen grote klemmen en twee draagbandjes die met lipjes vastzitten middenboven en aan de zijkant onder. In de kist zat ook een schoudersteun, gewoon zo'n zwarte en hars in een doekje met een elastiekje. Er zat een blauwgeruitte witte stofdoek bij-in en een kazoo, al is het natuurlijk de vraag wat daarvan bewaard is gebleven. Op de kunststof kist zat een stuk ducttape, waar ik mijn fietslampje aan bevestigde.

    Ik wil hem tegen een goed vindersloon (250 euro) graag terughebben, desnoods van diegene die hem heeft meegenomen uit de trein, liever aan mij verkopen dan aan iemand anders, omdat hij voor mij emotionele waarde heeft.

    Hartelijke groet, Moes

    tips: 06 53554820, of via mijn band: www.gonnagles.nl
     

Deel Deze Pagina