Accord cello case te koop

Discussie in 'Cello' gestart door WalterAA, 19 jun 2017.

  1. WalterAA

    WalterAA

    Lid geworden:
    19 jun 2017
    Berichten:
    6
    Hoi, ik heb een mooie blauwe cello case van Accord met de effect kleur en rugdraag systeem voor maar 950 eur. Hij is nieuw maar heeft lang in het huis gestaan. Meer info op xxxxxx *

    *Edit beheerder:
    directe link naar Marktplaats verwijderd. Is niet toegestaan. Zie eventueel Voorwaarden en Regels.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2017
  2. Hubertus Bogaers

    Hubertus Bogaers ♫ ♪

    Lid geworden:
    3 nov 2015
    Berichten:
    898
    en natuurlijk is dit een verouderde link... vandaar dat het niet de bedoeling is aanbiedingen van Marktplaats te posten!
     
  3. WalterAA

    WalterAA

    Lid geworden:
    19 jun 2017
    Berichten:
    6
    De link is niet bannana dat ie na twee weken oud is of wel? De bedoeling was om qua info voor de potentiële koper makelijker te maken. Voor de klagers is de post niet geplaatst. Bedankt.
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Als ik op de link klik, krijg ik een uitnodiging om een marktplaats account aan te maken of in te loggen.
    Ik dacht eigenlijk dat ik dan direct de koopwaar zou zien.

    Maar goed, we willen hier helemaal niet zeuren of klagen, maar er is een afspraak dat we geen doorlinks van marktplaats naar een post in het forum hier doen. Natuurlijk, we begrijpen dat je het ons even makkelijk wil maken om snel je cellokoffer te vinden die je wil verkopen, maar ik kom dus niet gelijk op de plek op marktplaats waar je cellokoffer staat.

    Is het echt heel veel werk om die gewoon ook even hier neer te zetten? Als je hem op zeker moment verkocht hebt, is die nog steeds zichtbaar en kan er tenminste iemand héél erg spijt hebben dat zij/hij niet sneller was met kopen!;)

    Hier heb ik wat over die regel teruggevonden: https://strijkersforum.nl/threads/meest-recente-versie.411/page-2
    Toegegeven, je moet even zoeken. Handig is natuurlijk als een complete update telkens snel vindbaar is.
     
  5. WalterAA

    WalterAA

    Lid geworden:
    19 jun 2017
    Berichten:
    6
    Sorry, dat is nu duidelijk. Het is standaard maat, nooit gebruikt met rugdraag systeem. Blauw met zwart. De prijs is 950. Als er nog vragen zijn prima.
     
  6. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Aha, dus zoéén: [​IMG]

    En dan met draagset. Heb je zo'n mooie en dan wordt-ie niet gebruikt....:rolleyes:
    Paste de cello er dan niet in?
     
  7. WalterAA

    WalterAA

    Lid geworden:
    19 jun 2017
    Berichten:
    6

    Ja, nog mooier met effect kleur. Hij past wel maar ik speel niet. Tijd geleden was ik externe van Accord en heb nog een deze te koop. Ik ben echter in Kroatië en nu t/m woensdag in Nederland. De case wacht met de geduld op nieuwe eigenaar in Voorburg :) Voor meer info ben ik ook te bereiken op 0616160470.. Hoop dat is ok en volgens de regels om nummer achter te laten :)
     
  8. WalterAA

    WalterAA

    Lid geworden:
    19 jun 2017
    Berichten:
    6
    Hier is de case en trouwens link werkt nu wel.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Ja hoor, keurig zo!:)
    Bijzonder, het doet wat gemarmerd aan! Dat zie je niet zo vaak, dus zal de nieuwe eigenaar snel haar/zijn koffer tussen de anderen herkennen! 't Is dat ik op het moment geen koffer zoek...
     
  10. WalterAA

    WalterAA

    Lid geworden:
    19 jun 2017
    Berichten:
    6
    Inderdaad , het doet wat gemarmerd aan en daarmee is de case unique. :) Bedankt voor je leuke reactie :)
     
  11. Rosa

    Rosa

    Lid geworden:
    12 jun 2019
    Berichten:
    2
    Beste Walter,
    Een aantal jaar later, maar wie weet.... Heeft u de cellokoffer nog en wilt u deze nog verkopen?
    Met vriendelijke groet,
    Rosa
     

Deel Deze Pagina