Advies gevraagd i.v.m. mijn dochter die graag viool wil spelen

Discussie in 'Overig' gestart door Isabliss, 8 aug 2018.

1. Isabliss

Isabliss

Lid geworden:
    8 aug 2018
    Jurriaan Westerveld had ik inderdaad gevonden. Alleen... als ik zie wat hij allemaal doet krijg ik de indruk dat hij geen Cello-les geeft. Maar ik kan hem altijd even mailen natuurlijk.

Mijn eerste zorg is wel even de vioolles. Gert Heijnis kan ik niet met een ander emailadres vinden en hij is de enige die ik tot zover vind met vioolles. Da's toch ook wel vreemd, er zijn toch wel meer docenten zou je zeggen. :)

Wij zoeken door :).

overigens even gezegd hebbende: ik ben erg blij met al jullie hulp en waardeer het zeer.

2. Isabliss

Isabliss

Lid geworden:
    8 aug 2018
    Wacht eens even. Ik zie dat ik op een verkeerd bericht gereageerd heb vanochtend. Ik had Jurriaan nog niet gemaild, maar Gert Heijnis. En van hem kreeg ik de mail terug met onbestelbaar. O jee, ik moet niet meer het internet op als ik net mijn ogen open doe. Mijn excuses!

3. Isabliss

Isabliss

Lid geworden:
    8 aug 2018
    Ik heb nu, met wat geluk, een docente in Dronten gevonden. Dat is 20 minuten hiervandaan. Te doen. Ik heb gemaild. Dus nu afwachten of er antwoord komt. Wel jammer dat ik zie dat zij ook peuterlessen verzorgd tussen de leeftijden 2 - 5 jaar. Dat had mijn dochter echt fantastisch gevonden.

4. Isabliss

Isabliss

Lid geworden:
    8 aug 2018
    Wel. Voor dochter een docente gevonden. Hele leuke meid aan de telefoon, denkt erg vanuit het kind. Volgende week hebben we een proefles. :)

JosHuis, Oosterhof Vioolbouw en Marcelita vinden dit leuk.
  5. IdB

IdB ♫ ♪

Lid geworden:
    23 apr 2012
    Homepage:
    Super! Laat je ons weten hoe het was?

Deel Deze Pagina