Lekker met z'n allen om 10 uur op 27 april de sterren van de hemel spelen vanaf je tuin, je balkon, je dakterras of bij de voordeur! Hier de partijen, voor welk wat wils https://www.concertgebouworkest.nl/nl/doe-mee-met-wilhelmus2020-op-koningsdag. Kunnen we lekker voluit spelen met z'n allen, hopen dat er zoveel mogelijk uit de buurt meedoen!
Dat is nou ook gek: de eerste vioolpartij heeft alles in octaven, de andere strijkers niet. (Moet uiteraard gediviseerd worden dat weet ik ook wel. )
Ik denk dat het eerder bedoeld is als keuzemenu. Kijk dus zelf in welk octaaf je wilt spelen en kunt spelen. Ik ben wel benieuwd wat er hier in mijn buurt gebeurt op hét moment. Ik weet niet hoeveel er hebben gekeken op de site van het Concertgebouworkest.
Binnenspelen vlakbij het raam dat natuurlijk wijd open staat! De versterker voluit als je de opnamespulletjes hebt en inzet... Zomaar wat mogelijkheden. Nee, met regen ben je nog niet van me af.
In mijn straat geen enkele strijker te zien en dat terwijl het niet regende. Trouwens, ik heb van dat idee om buiten te gaan muziek maken bar weinig gezien en gehoord en vraag me af of het geslaagd genoemd kan worden. Weet iemand er meer van?