Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij schuift zo moeilijk over de snaren, en ik krijg hem niet goed op de kam.Ik heb deze demper een paar jaar geleden gekocht, ik vind het een fijne demper.
Hij schuift zo moeilijk over de snaren, en ik krijg hem niet goed op de kam.
Op het filmpje gaat het zo gemakkelijk, misschien zijn mijn snaren wel te dik.
Hebben jullie ook het model met het koperen centrum en/of hebben jullie een idee of dit een verschil maakt?Ik heb hem ook, maar vind het geen mooie demper. Femke vindt hem ook niet mooi. Klank van onze violen wordt echt minder mooi. Vooral de e-snaar verliest compleet glans.
Misschien gewoon niet passend bij onze violen?
Hij dempt goed. Beter als zo'n tourte dempertje (die je op de a-snaar zet, zo 1 met vioolvorm). Maar die vinden wij mooier.
Misschien is het wat je gewend bent.
Die met dat koperen centrum hebben we. Die zonder ken ik niet.Hebben jullie ook het model met het koperen centrum en/of hebben jullie een idee of dit een verschil maakt?
Ok, bedankt voor de info, ik vindt het nogal moeilijk om te kiezen, ik denk dat er niet veel anders zal opzitten dan beide kopen, gelukkig valt de prijs nogal meeDie met dat koperen centrum hebben we. Die zonder ken ik niet.
Woon je in de buurt van Tilburg dan kun je bij mij beide wel even komen testenOk, bedankt voor de info, ik vindt het nogal moeilijk om te kiezen, ik denk dat er niet veel anders zal opzitten dan beide kopen, gelukkig valt de prijs nogal mee![]()
Bedankt voor het voorstel maar Tilburg is een goed uur rijden voor mij, ik ben van de kanten van Antwerpen en met het corona gedoe wordt reizen naar het "buitenland" zwaar afgeraden. Ik heb ze ondertussen online besteld en ben heel benieuwd naar het hoe ze klinken.Woon je in de buurt van Tilburg dan kun je bij mij beide wel even komen testen