Altviolist gezocht voor nieuw salonensemble

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Rikman, 1 sep 2006.

  1. Rikman

    Rikman

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    10
    Voor de oprichting van een nieuw professioneel salonensemble ben ik op zoek naar een (professioneel) altviolist liefst in de omgeving of niet al te ver van de randstad.
    De bezetting zal worden: contrabas (evt. cello), altviool en viool.
    Het doel is om zo veel als mogelijk en goed-betaalde optredens te realiseren voor hoofdzakelijk achtergrondmuziek.
    Het genre: licht-klassiek tot folklore. Er zal bijtijds voldoende bladmuziek beschikbaar zijn.

    Een van de belangrijkste voorwaarden die ik stel is dat je in de weekenden over het algemeen beschikbaar bent omdat in die periode de meeste boekingen worden gedaan, dat je affiniteit met salonmuziek hebt, dat je ook op een niet-zwaarwichtige en humorvolle manier met muziek bezig kunt zijn, dat je makkelijk in de omgang bent, jezelf niet al te serieus neemt, en dat je tijdens een optreden blije gasten belangrijker vindt dan of je persoonlijk iets wel of niet op dat moment vlekkeloos hebt kunnen spelen.

    Herken je jezelf hierin en zou je graag mee willen doen, stuur dan een cv naar:
    mulimans@hotmail.com
    met zo mogelijk demo-materiaal in bijvoorbeeld mp3-formaat.

    Eer er zich voldoende mensen hebben aangemeld zal ik aan de hand van het cv-materiaal een keuze maken en een bijeenkomst voorstellen.
    Klikt het, dan stel ik voor het een maandje of zo met elkaar te proberen met zo mogelijk ook alvast een eerste optreden. Bevalt het dan nog steeds dan ben je wat mij betreft vast lid van het ensemble en kunnen we vanaf dat moment echt leuke dingen gaan doen.

    Overigens speel ik zelf ook nog in een ander succesvol salonensemble met gemiddeld 4 goed-betaalde optredens per maand, waar onlangs de plaats is vrijgekomen van onze vaste remplacant altviool. Dus ook voor die plek zou je dan in aanmerking kunnen komen.

    Ik kijk uit naar jullie inzendingen!

    Groetjes,
    Rikman


    [edit](Dit bericht is door Rikman bijgewerkt op 01/09/2006 om 23:17 uur)[/edit]
     

Deel Deze Pagina