Altviool Jay Haide

Discussie in 'Aangeboden' gestart door Hyzentlay, 10 jun 2020.

  1. Hyzentlay

    Hyzentlay

    Lid geworden:
    7 dec 2017
    Berichten:
    12
    Wegens niet meer spelen verkoop ik mijn altviool.

    Ik heb hem zelf gekocht bij Gert Schrijvers, 2 jaar geleden. Hij is in prima staat. Lengte van de klankkast is 38 cm lang.
    Ik zou hem het liefst verkopen met de koffer en boog erbij. In totaal vraag ik hier 2849 euro voor, dat is ook wat ik betaald heb voor alles (altviool, boog, koffer). Ik kan dit ook aantonen. De prijs is vast.
    Je krijgt er mijn harsblokje en schoudersteun bij.

    Ik kan dit natuurlijk niet verzenden, maar hij kan bij mij opgehaald worden na afspraak (te Hasselt, België). Je mag hem ook altijd vrijblijvend komen uitproberen.

    Ik heb ook nog veel partiturenboekjes, indien er interesse is stuur ik graag foto's.

    103585662_672415223613253_3413724077422714913_n.jpg 103946422_189086739064146_2709594081951118883_n.jpg
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2020
  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Voor potentiële kopers is met name ook de maat van de alt van groot belang. (lengte van het achterblad exclusief het hieltje)
     
  3. Hyzentlay

    Hyzentlay

    Lid geworden:
    7 dec 2017
    Berichten:
    12
    Bedankt! Ik heb het bericht aangepast.
     
  4. Hyzentlay

    Hyzentlay

    Lid geworden:
    7 dec 2017
    Berichten:
    12
    Ik heb nog niet veel succes gehad met de verkoop helaas, dus ik wil even laten weten dat deze nog steeds te koop is!

    Hier het zoekertje van 2dehands: https://link.2dehands.be/m1653671861
     
  5. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Een interessante prijs kan ook helpen.
     
  6. Hyzentlay

    Hyzentlay

    Lid geworden:
    7 dec 2017
    Berichten:
    12
    Wat bedoel je met interessante prijs? Je mag namelijk een bod doen hoor, de prijs is zeker bespreekbaar. Dit is wat hij waard is, maar ik wil uiteraard de prijs bespreken.

    Ik ga hem echter niet zeer laag prijzen bij voorbaat, zodat er dan nog afgedwongen wordt en ik hem straks moet verkopen voor 1000 euro...
     
  7. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Ik kan zelf Jay Haide instrumenten voor inkoopprijs krijgen, dus van mij mag je geen bod verwachten. Ik bedoel eigenlijk dat een altviool in particulier aanbod voor de aanschafprijs op de tweedehands markt niet zo realistisch is.
     
  8. Hyzentlay

    Hyzentlay

    Lid geworden:
    7 dec 2017
    Berichten:
    12
    Ok, dat snap ik, maar ik ging er dus vanuit dat mensen wel lager zouden bieden. Zelf had ik het idee er 2300 voor te krijgen bv. Is dat realistisch volgens u? Ik ben een leek, dus ken er niet veel van.
     
  9. viool123

    viool123

    Lid geworden:
    27 mrt 2017
    Berichten:
    6
    realistisch zou zijn rond de 1500
     
  10. Hyzentlay

    Hyzentlay

    Lid geworden:
    7 dec 2017
    Berichten:
    12
    Als je bedoelt voor alt en boog erbij, is dat wel laag. Ik heb al iemand gehad die er 2300 voor geboden heeft (boog en koffer inclusief). Hij is toen voor een andere gegaan omdat hij die nog net iets mooier vond klinken, maar we waren wel 2300 overeengekomen voor als hij deze zou nemen. Lijkt mij ook geen verkeerde prijs.
     
  11. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Ik kan hier wel bedragen noemen, maar dat kan de onderhandelingen nadelig beïnvloeden. 1500 voor de hele set is echt te weinig. Jay Haide behoort echt tot de allerbeste confectie-instrumenten.
     
  12. Hyzentlay

    Hyzentlay

    Lid geworden:
    7 dec 2017
    Berichten:
    12
    Dat snap ik inderdaad :) hoeft ook niet. Maar bedankt, 1500 leek me ook echt wel te weinig! Ik kan mijn eerste post niet meer aanpassen, maar heb dat wel gedaan met de 2dehands link. Hopelijk krijg ik hem ooit verkocht.
     
  13. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Dat is wel raar want in het eerste bericht staat dat de prijs vast ligt. :(
    Die link is volgens de Voorwaarden en Regels hier niet toegestaan. :eek:
     
  14. Hyzentlay

    Hyzentlay

    Lid geworden:
    7 dec 2017
    Berichten:
    12
    Daar ben ik intussen vanaf gestapt. En goed, jammer, ik kan de eerste post niet veranderen dus mag u mijn topic verwijderen als dat ok is. Ik maak wel een nieuw topic dan.

    Edit: ik heb trouwens de forumregels wel gelezen in het betreffende subforum, het topic dat "meest recente versie" heet. Daar stond niks over geen links plaatsen. Blijkbaar staat onderaan de pagina een apart knopje met de regels, waar het dan weer wel bij staat. Verwarrend :)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2021
  15. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Dan ziet u iets over het hoofd. Wanneer u de bedoelde post leest, staat daar toch echt het een en ander over het gebruik van sites als Marktplaats, Tweedehands e.d.
    Bovendien staan de Voorwaarden en Regels ook nog eens helemaal rechts onderaan de hoofdpagina van StrijkersForum.
     
  16. Hyzentlay

    Hyzentlay

    Lid geworden:
    7 dec 2017
    Berichten:
    12
    Ik heb de eerste post gelezen.. ik ben zelf moderator geweest op een ander forum, daar werd de eerste post van een topic telkens bijgewerkt met de meest recente forumregels, voor de duidelijkheid, omdat mensen meestal geen volledig topic gaan doornemen. Ik nam aan dat dat hier ook zo was, vandaar. Maar het is dus telkens de laatste post die je moet lezen, begrepen.
     
  17. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Er staat bij iedere post een datum, dus dat kan niet mis gaan.
     

Deel Deze Pagina