Apocalyptica

Discussie in 'Concerten en uitvoeringen' gestart door ducky, 28 sep 2007.

  1. ducky

    ducky Daphne

    Lid geworden:
    7 jul 2005
    Berichten:
    327
    Apocalyptica (4 cellisten die met hun cello's versterks o.a. nummers van Metallica spelen) komen weer naar Nederland! Wel pas in december, maar je kan niet vroeg genoeg zijn.

    Ik ben trouwens ook benieuwd wat men hier van Apocalyptica vindt, ik vind het geweldig en mede dankzij de kennismaking ben ik blijven viool spelen en later ben ik cello gaan spelen. Maar ik kan me ook voorstellen dat sommigen het herrie vinden. Echt klassiek is het niet, maar je kan toch horen dat die gasten kunnen spelen!
     
  2. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.715
    Ik ga er zeker even op googelen en kijken wat ik er van vind. Mischien biedt Youtube wel uitkomst.

    Remi
     
  3. ducky

    ducky Daphne

    Lid geworden:
    7 jul 2005
    Berichten:
    327
    Op youtube is zeker wel wat te vinden, ik heb ook even gekeken. Je ziet ook meteen wat voor band het is. Het geluid vind ik lang niet altijd even goed, maar je krijgt een indruk. Misschien dat op www.apocalyptica.com ook wat te horen is...

    Overgens zijn ze nu met 3 cellisten en een drummer, maar vaak is er met de tour wel een 4e cellist bij. (Tja, bands zijn nogal eens aan verandering onderhevig).

    Daphne
     

Deel Deze Pagina