avrotros klassiek presenteert.

Discussie in 'Overig' gestart door marloes s, 6 dec 2021.

  1. marloes s

    marloes s |♫♫|♫

    Lid geworden:
    16 mei 2014
    Berichten:
    2.093
    Ik ben sinds kort lid van avrotros klassiek presenteert.

    Dat wil ik graag bij jullie onder de aandacht brengen.
    Dit project geeft professionele muzikanten die aan het begin van hun carrière staan een mogelijkheid om zich te presenteren aan het grote publiek, en ik moet zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben.
    Nu krijg ik 3 keer per jaar een boekje van klassiek presenteert met informatie over dit talent met een uitgebreide cd waar de mooiste klassieke stukken op staan.
    En de kosten verbaasde mij heel erg; die zijn namelijk maar E7,95 per jaar.
    Ik wist helemaal niet dat dit bestond en misschien zijn er nog wel meer mensen die het leuk vinden om 3 keer per jaar verrast te worden met zo,n mooie CD met info boekje.
    Dus vandaar dat ik dacht; ik plaats het hier.
     
  2. Karane

    Karane

    Lid geworden:
    2 feb 2019
    Berichten:
    121
    Wat leuk. Dit was mij ook onbekend. Ik ga eens kijken.
     
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Heel leuk initiatief van avrotros klassiek! Maar voor 7,95 euro per jaar drie keer een CD met een boekje met informatie rondsturen, hoe financieren ze dat? Alleen al de portokosten...Is het niet 7,95 euro per zending, dus 23,85 per jaar? Ik ga eens kijken.

    Even later: Ja, 't is werkelijk zo goedkoop, zelfs voor 7,50 euro! Voor dat bedrag krijgen ze de kans ervaring op te doen met muziek opnemen. Met de eisen die dan aan je worden gesteld: lange tijd van concentratie en geen contact met publiek. Dat is dus echt 'andere koek'.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2021
  4. marloes s

    marloes s |♫♫|♫

    Lid geworden:
    16 mei 2014
    Berichten:
    2.093
    Ik dacht eerst het zelfde als jij Marcelita, dat de 7.50 per keer was, maar dat is inderdaad per jaar. :)
     

Deel Deze Pagina