Beginnend celliste zoekt samenspeelmaatje!

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Vera, 2 jan 2012.

  1. Vera

    Vera

    Lid geworden:
    2 jan 2012
    Berichten:
    2
    Ik speel sinds ongeveer drie jaar met veel plezier cello, en zou het erg leuk vinden om met een andere cellist(e)/violist(e) samen te spelen. Woon jij ook in omgeving Utrecht/Zeist en heb je net een aantal jaar les? Zin in gezamenlijke muzikale gezelligheid? Stuur dan even een mail!
     
  2. Noname#3

    Noname#3 Bas Vogel

    Lid geworden:
    11 sep 2010
    Berichten:
    17
    Homepage:
    Hoi Vera,

    Zou het inderdaad echt leuk vinden - speel zelf 4 jaar cello.
    Maar woon in Spijkenisse - da's net een beetje ver voor het leuke.
    Al ben ik bij tijd en wijle wel in de buurt van Zeist.
    Een sporadische keer is dus wel mogelijk.

    Groet, Bas
     
  3. Vera

    Vera

    Lid geworden:
    2 jan 2012
    Berichten:
    2
    Beste Bas,

    Bedankt voor je bericht!
    Ik denk dat je gelijk hebt; Spijkenisse is niet erg praktisch qua afstand, helaas.
    Hoop dat je iemand zult vinden die dichterbij woont. Succes en groetjes,

    Vera.
     
  4. JacobienW

    JacobienW

    Lid geworden:
    30 apr 2012
    Berichten:
    1
    Hoi Vera,

    Ook ik woon niet om de hoek (Amsterdam), maar ik heb wel een tip; vereniging Huismuziek! Veel cursussen daar zijn wel voor mensen die iets verder zijn, maar via de spelerscontactbank, een soort 'daten' voor samenspelen, heb ik leuke maatjes gevonden.

    Groeten, Jacobien
     
  5. Maris

    Maris

    Lid geworden:
    2 mei 2012
    Berichten:
    1
    Hoi Vera,
    Wij hebben in Maarssen een erg leuk orkestje, het Masetto, waarin je ook als beginner al kunt samenspelen met anderen. Behalve allerlei leuke optredens, gaan we eens per jaar op weekend. Er wordt gerepeteerd op woensdagavond in Maarssen.
    Voor meer informatie, zie:
    http://www.vsso.nl/index.php/masetto
    Als je het leuk lijkt, kom dan een keertje kijken (en neem je instrument gewoon mee).
    Groetjes,
    Marisca.
     
  6. Orkest Nota Bene

    Orkest Nota Bene

    Lid geworden:
    4 feb 2015
    Berichten:
    3
    Hoi Vera,

    Speel je nog steeds cello en op zoek naar een leuk en jong orkest in Utrecht?
    Orkest Nota Bene is hard op zoek naar een nieuw maatje voor onze cellist dus wellicht hebben we een match!
    We richten ons op amateurmusici die graag muziek willen maken, maar die ook gezelligheid belangrijk vinden. Er is zeker ruimte voor beginners om mee te komen spelen en zo ook bij te leren. Onze bezetting bestaat uit strijkers en houtblazers. Ons repertoire is zeer veelzijdig dus voor elk wat wils. Klassiek, modern, filmmuziek, pop: alles kan voorbij komen. Zo houden we ons orkest breed toegankelijk voor zowel leden als publiek. In de praktijk is het veelal 50/50 klassiek / overige.

    We repeteren elke maandagavond in het centrum van Utrecht.
    Mocht het je wat lijken, je bent van harte welkom! Kijk ook eens op www.orkestnotabene.nl voor meer informatie. Je vindt daar ook wat fotoos van ons :)

    Groetjes Marije
    Voorzitter Orkest Nota Bene
     

Deel Deze Pagina