Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Eindelijk!' roepen de lieden achter het hek;Hier een foto van de overproductie aan kwaliteitsviolen.
Ik daag een ieder die daar zin in heeft uit, hier een passend en gevat bijschrift voor te verzinnen:
Haha. Ja, zou best kunnen.'Eindelijk!' roepen de lieden achter het hek;
zij stonden al een tijd lang op de wachtlijst.
Wellicht zijn de violen op weg om een serie kopieën van Atilla der violen te worden?
Of toeschouwers bij de performance?Die afbeelding heb ik eerder gezien Huub!
Maar dat zou betekenen dat al die lui achter het dranghek kunstenaars zijn?![]()
.....en een hele boel kostbare energie om ze naar Europa te vervoeren.Als al die viooltjes nou verbrand worden, scheelt dat weer een hele boel advertenties in Marktplaats.
Toen ik sober '555' zag staan boven de website van Bert, wat een link bleek te zijn, moest ik terug denken aan deze reactie. Een begrijpelijke associatie die er ook kan zijn, naast de bedoelde humor.De associatie met dumpen in een massagraf ligt te veel voor de hand in deze tijden. Niet leuk!
Ja Jan, welke humor ook al weer?Toen ik sober '555' zag staan boven de website van Bert, wat een link bleek te zijn, moest ik terug denken aan deze reactie. Een begrijpelijke associatie die er ook kan zijn, naast de bedoelde humor.
Er zijn nogal wat soorten.Ja Jan, welke humor ook al weer?