Bladmuziek

Discussie in 'Musicologie' gestart door Carmenlisa, 12 mrt 2010.

  1. Carmenlisa

    Carmenlisa

    Lid geworden:
    22 okt 2009
    Berichten:
    62
    Zoals jullie weten worden er niet veel violen en viool spullen aangeboden in muziek winkels. Logies want het word daar niet veel verkocht. Maar bladmuziek word dus ook niet erg up to date gehouden. Tenminste bij mij in de buurt.

    Daarom mijn vraag waar halen jullie je bladmuziek vandaan? Want via het internet voelt niet zo vertrouwt. Ik wil graag de titanic en disney muziek. De standaard boeken heb ik al (disney's greads, movie hits, solo's en pirates of the caribbean). Maar dan heb je nog lang niet alle nummers. zoals "daarbuiten" van de notre dame of "home" van de musical belle en het beest enz.

    waar kan ik dit halen en is er ook disney bladmuziek voor ensembles?

    liefs,
    CarmenLisa
     
  2. koffienee1

    koffienee1

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    298
    Als je weet bij welke (web) bedrijven je bladmuziek kunt betellen, is het niet zo louche als je misschien denkt.
    Ik heb goede ervaring met www. Broekmans.com (Broekmans en van Poppel (Amsterdam), de Haske wwww.dehaske.com (Heerenveen), SheetmusicPlus.com (Amerikaans) Amazon.com/ (Amerikaans) Amazon.de (Duits).
    Er is vast ook wel wat bladmuziek in de openbare bibliotheek in jouw woonplaats.
     
  3. PeterN

    PeterN

    Lid geworden:
    2 apr 2009
    Berichten:
    53
    Ik heb ook erg goede ervaring met Broekmans & Van Poppel, als je daar telefonisch vragen stelt zitten daar tenminste mensen die ook kennis van zaken hebben en gewoon even het betreffende bladmuziek er even voor je bij pakken om te kijken of het idd de uitgave is waar je naar opzoek bent.
    Ook met www.huisvolmuziek.nl heb ik goede ervaringen, leveren snel en terugsturen is ook geen enkel probleem, teruggestuurde muziek kan je gewoon verrekenen met de factuur die erbij zit.
     
  4. Neeltjuh

    Neeltjuh

    Lid geworden:
    5 mei 2008
    Berichten:
    224
    Ik ben het helemaal met PeterN eens, ik zou je overigens 1 site willen afraden: www.bladmuziekplus.nl, daar hoef je geen verzendkosten te betalen, maar je kunt wel lang wachten op je bestelling. Ik heb daar een keer twee boeken besteld, voor het ene boek stonden 5 werkdagen levertijd, maar dat werden er uiteindelijk 10..
     
  5. Alexander

    Alexander

    Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Berichten:
    470
    Homepage:
    Mijn bladmuziek komt bij Broekmans en van Poppel vandaan, als ik eens iets nodig heb.
    Je kan echter ook bladmuziek lenen. Dat heb ik ook veel gedaan.
    In Brabant heeft de Openbare Bibliotheek in Eindhoven, maar ook de Bibliotheek in Uden, bladmuziek in de uitleen, volgens mij.
     

Deel Deze Pagina