Ik heb een strijkstok voor mijn altviool nodig. Kan iedereen adviseren een winkel waar kan ik het kopen? Het spijt me voor mijn Nederlands, ik ben Argentinie en ik ben tijdelijk werken in Nederland. Heel hartelijk bedankt. Groetjes ps: dit bericht was gewijzigd door mijn. Ik heb een foutje gemakt en schrift "bouw" voor strijkstok. Excuses
Bedoel je een bow? Of te wel een strijkstok? Misschien handig als je schrijft waar je ongeveer woont zodat we een tip kunnen geven in je buurt.
dank je wel voor jouw antwoord. Ik bedoel een strijkstok. Het spijt me, mijn Nederlands is niet goed genoeg
Dankje wel voor jouw antwoord. Ik woon in Tiel tot september 10. Daarna ga ik terug naar Buenso Aires. Ik heb mijn altviool megenomen uit Buenos Aires en mijn strijkstok is bijna kapot. (Ik gebruik google translate, maar het werkt niet altijd goed)
In Arnhem zit strijkstokkenmaker Henk te Hietbrink (http://www.tehietbrinkbows.nl/), waarover ik op dit forum veel enthousiaste reacties lees. Een halfuurtje rijden vanaf Tiel.