Broekmans en van Poppel sluit in Amsterdam

Discussie in 'Overig' gestart door jis77, 17 nov 2016.

  1. jis77

    jis77 ♫ ♪

    Lid geworden:
    2 jan 2016
    Berichten:
    800
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Welnee joh!
    Ik lees toch duidelijk:

    "Het betreft ‘slechts’ een verhuizing want de zaak wordt, weliswaar in een aangepaste constructie, overgebracht naar het pand van de muziekhandel in Badhoevedorp (Badhoevelaan 78), waar het centrale magazijn en de administratie van het familiebedrijf al is gevestigd."

    Dus lijkt mij niets aan de hand.
     
  3. jis77

    jis77 ♫ ♪

    Lid geworden:
    2 jan 2016
    Berichten:
    800
    Nou dat is niet helemaal 'niets aan de hand'. Misschien is de titel onhandig, ik bedoel dat hij uit de van baerlestraat verdwijnt en dat is toch zonde.
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.284
    Homepage:
    Maar je kunt toch ook via internet bestellen? Of vergis ik me dan?
     
  5. jis77

    jis77 ♫ ♪

    Lid geworden:
    2 jan 2016
    Berichten:
    800
    Daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat deze winkel die een begrip is in deze straat daar verdwijnt:(
     
  6. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Ja, je vergist je niet. Ik denk dat ze het debâcle als bij Bergmann in Arnhem voor willen zijn. Die winkel, om daar dus heerlijk doorheen te lopen en een boek uit te zoeken en mijn lesboeken te kopen, mis ik nog steeds.
    En nu dus Broekmans en van Poppel. Ook daar kwam ik graag, hoe zeldzaam ik daar nu ook kwam.
    Gewoon eens lekker in een boek kunnen kijken (met schone handen dan) en in zo'n bak met aanbiedingen, hóe verleidelijk! Online boeken bestellen gaat toch echt ánders. Dan ben je specifiek op zoek naar een titel en componistennaam en een favoriete uitgever vanwege de aangename bladspiegel en dan gaat die virtueel in je mandje. Alleen als de online shop je virtueel in boeken laat bladeren en wat laat horen (zoals bij Stretta), is het nog een beetje leuk om online te snuffelen.
    Maar niet meer in de van Baerlestraat lekker even Broekmans &van Poppel kunnen bezoeken:(
     
  7. marloes s

    marloes s |♫♫|♫

    Lid geworden:
    16 mei 2014
    Berichten:
    2.093
    De zaak kun je ook daar bezoeken al ga je er met het ov niet zo makkelijk naar toe als amsterdam.
    Heel erg jammer.
    Ik kwam er geregeld.
     
  8. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Badhoevedorp ligt wel een eindje verder....maar voor mij ligt Utrecht een stuk dichterbij! En ik had er even overheen gelezen dat die zaak wél open blijft. Badhoevedorp ligt wat uit de loop, maar tegenwoordig grenst het aan Amsterdam-west, dus misschien moeten we gewoon ff wennen.
     
  9. marloes s

    marloes s |♫♫|♫

    Lid geworden:
    16 mei 2014
    Berichten:
    2.093
    Ja en ze hebben in Badhoeverdorp een hele grote 2e handsafdeling!
     
  10. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Dat klinkt weer heel aantrekkelijk! Toch maar Amsterdam bezoeken met een ommetje naar Badhoevedorp...
    Heb jij die zelf al bezocht?
     
    jis77 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina